تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

دوچرخه سوار مازندرانی به یاسوج رسید

"رحمت الله آزاد" دوچرخه سوار مازندرانی به مناسبت روز جهانی پرستار و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری امروز وارد شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

کد خبر: ۱۴۱۹۱۱
۱۴:۵۷ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱

دوچرخه سوار مازندرانی به یاسوج رسید

 

دیدارنیوز: ذوالفقار دیودل، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: رحمت اله آزاد دوچرخه سوار مازندرانی به منظور قدردانی از زحمات کادر پرستاری و پزشکی و تکریم جایگاه این قشر صبح امروز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱ وارد یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

وی افزود: این ورزشکار به منظور پاسداشت مقام و روز پرستار با گذر از استان‌های تهران، قم، اصفهان، چهارمحال بختیاری وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

دیودل تصریح کرد: این ورزشکار مازندرانی پس از شهر یاسوج به استان‌های خوزستان، هرمزگان، فارس، بوشهر و سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد.

دوچرخه سوار مازندرانی به یاسوج رسید

همچنین "رحمت الله آزاد"، این دوچرخه سوار مازندرانی نیز گفت: به دلیل مسئولیتی که در مقابل جامعه و مردم دارم، تصمیم گرفتم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پرستار تعدادی از استان‌های کشور را باد چرخه رکاب بزنم و شهر به شهر حامل پیام از طرف جامعه پزشکان و پرستاران استان مازندران به دیگر استان‌های کشور باشم.

وی افزود: همه سختی راه را تحمل می‌کنم تا به مردم عزیز کشورم بگویم که همه ما بخصوص جامعه پزشکی و پرستاران که شبانه روزی جهت کاستن درد‌ها و آلام همنوعان خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند، در مقابل یکدیگر مسئولیم.

آزاد بیان کرد: همه مردم هنگام بیماری و مشکلات انتظارشان از جامعه پزشکی بخصوص پرستاران عزیز اینست که جهت کاستن از رنج‌ها در کنارشان باشند بدون اینکه ذره‌ای از خستگی و مشکلات این عزیزان را ببینند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی