تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
وضعیت راه‌های کشور

برف و باران جاده‌ها را فرا گرفت

پس از ورود سامانه بارشی به ایران، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا توضیحاتی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ارایه کرد.

کد خبر: ۱۴۱۳۹۹
۱۰:۰۴ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱

برف و باران جاده‌ها را فرا گرفت

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، اظهار کرد: بنابر بررسی‌های صورت گرفته درباره وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور، به دلیل بارندگی، استفاده از خودرو‌های شخصی افزایش یافته که بدین‌ترتیب ترافیک نیمه سنگینی در معابر شهر تهران ایجاد شده است.

وی افزود: در جاده‌های کشور نیز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محدوده گرمدره گزارش شده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: هم‌اکنون ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار ـ تهران در برخی از مقاطع وجود دارد. بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، سمنان و خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گلستان و خراسان شمالی گزارش شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی