تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

زاکانی: مسئولیت مستقیم آلودگی هوای تهران با شهرداری نیست!

زاکانی، شهردار تهران درباره وضعیت آلودگی هوای پایتخت گفت: ما به همراه ۲۲ دستگاه دیگر مسئول هستیم و مسئولیت مستقیم با ما نیست، اما وظیفه داریم که پیگیری کنیم و اساس حرکت خود را توسعه حمل و نقل عمومی گذاشته‌ایم تا بخش تردد خودرو‌های شخصی را با ایجاد آسایش و رفاه در حمل و نقل عمومی کاهش دهیم.

کد خبر: ۱۴۰۸۷۱
۱۱:۳۴ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱

زاکانی: مسئولیت مستقیم آلودگی هوای تهران با شهرداری نیست!

دیدارنیوز: شهردار تهران گفت: ما به همراه ۲۲ دستگاه دیگر مسئولیت آلودگی هوای تهران را برعهده داریم و مسئولیت مستقیم با ما نیست.

علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما از سال قبل قرارگاه جهادی مسکن را در تهران راه‌اندازی کردیم و بالغ بر ۴۰۰ هزار واحد را تفاهم کرده‌ایم که بخشی از آن‌ها شروع شده و بنای ما این است که سالانه حداقل ۱۸۰ هزار واحد را برای تهران داشته باشیم.

وی افزود: ما ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار داریم و ۴۵۶۰ هکتار آن بافت فرسوده است و به علاوه این مناطق ذخیره شهری را مثلاً در منطقه ۱۸ و ۱۹ هم داریم.

زاکانی درباره وضعیت آلودگی هوای تهران گفت: ما به همراه ۲۲ دستگاه دیگر مسئول هستیم و مسئولیت مستقیم با ما نیست، اما وظیفه داریم که پیگیری کنیم و اساس حرکت خود را توسعه حمل و نقل عمومی گذاشته‌ایم تا بخش تردد خودرو‌های شخصی را با ایجاد آسایش و رفاه در حمل و نقل عمومی کاهش دهیم.

شهردار تهران یادآور شد: میزان سهم بخش تردد خودرو‌های شخصی در تهران ۷۰ درصد است و ما باید خدماتی ارائه کنیم تا این میزان کاهش یابد. همچنین باید فضای سبز را توسعه دهیم که امثال ۱۵۰۰ هکتار فضای سبز را روز ۱۵ اسفند افتتاح می‌کنیم و امیدواریم میزان فضای سبز پیرامونی و داخل شهر را به بالای ۶۱ هزار هکتار برسانیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی