تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

برگزاری نشست بررسی تعاملات دو جانبه شرکت نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند

اولین نشست بررسی زمینه‌های همکاری و تعاملات مابین شرکت نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند در خرمشهر برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۰۳۳۵
۰۹:۰۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

نشست بررسی همکاری‌ها و تعاملات مشترک شرکت نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند در سالن جلسات منطقه آزاد اروند با حضور جمعی از مدیران و روسای هر دو سازمان برگزار شد.

در این نشست صمیمی که بمنظور رفع چالش‌ها و موانع و همچنین افزایش تعاملات و همکاری دو جانبه انجام گرفت، طرفین به بیان مشکلات حوزه کاری و منطقه‌ای پرداخته و در جهت برطرف کردن آن‌ها راه حل‌هایی ارائه کردند.

سید محمد جواد هاشمی نژاد سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تشکر از مهندس عذاری اهوازی مدیریت عامل این شرکت و مهندس اسکندری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در حمایت و عزم جدی تشکیل این جلسه، در خصوص ضرورت تشکیل کمیته‌ای مشترک در این زمینه اظهار کرد: گره حل مسائل منطقه و پیشبرد امور هم افزایی و همسو حرکت کردن مجموعه‌های مختلف با یکدیگر است، و ارتقاء سطح همکاری‌ها و و‌فاق و هماهنگی ما بین این دو سازمان نیز در این مسیر قرار خواهد گرفت و با توجه به ظرفیت‌های خوب منطقه آزاد اروند و نقش پر رنگ این سازمان در همه امور توسعه ای، سرمایه گذاری و فرهنگی منطقه، اینگونه نشست‌ها می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد.

گفتنی است مقرر شد جلسات بعدی این نشست‌ها در کارگروه‌های تخصصی ما بین قسمت‌های مختلف در سطح مدیران، روسا و کارشناسان برگزار شده و در صورت لزوم جهت تسریع در امور و افزایش سطح تعاملات، تفاهم نامه‌های همکاری در موضوعات مختلف امضا و منعقد گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی