تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پشیمانی «رونالدو» پس از اقدام جنجالی

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی منچستریونایتد پس از اینکه در دیدار با تاتنهام فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد، در دقایق پایانی و در حرکتی بحث‌برانگیز به نشانه قهر به رختکن رفت و از ورزشگاه خارج شد تا جنجال جدیدی برای شیاطین سرخ به پا کند. تن‌هاخ سرمربی یونایتد هم پس از این اتفاق، رونالدو را از لیست دیدار با چلسی خط زد تا اقتدار خود را نشان دهد. رونالدو حالا با انتشار پیامی به ابراز پشیمانی از رفتار خود پرداخته و می‌گوید تصمیم نامناسبی گرفته است.

کد خبر: ۱۳۹۱۰۷
۱۱:۱۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۱

پشیمانی «رونالدو» پس از اقدام جنجالی

دیدارنیوز: ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به تصمیم سرمربی این تیم برای کنار گذاشتن او از فهرست بازیکنانش برای بازی بعدی شیاطین سرخ واکنش نشان داد.

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به قرار نگرفتن نامش در فهرست بازیکنان منچستریونایتد برای بازی فردا (شنبه) مقابل چلسی اشاره و اعتراف کرد که از تصمیم اریک تنهاخ ناراضی است.

به نظر می‌رسد که تصمیم اتخاذ شده از سوی سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ارتباط با حرکت جنجالی اخیر رونالدو در دقایق پایانی بازی قبلی من‌یونایتد برابر تاتنهام است. رونالدو که در پیروزی ۲ بر صفر تیمش فرصت بازی پیدا نکرد، در دقایق پایانی مسابقه، نیمکت را ترک کرد و به رختکن برگشت. تنهاخ نیز پس از بازی گفت که به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و اکنون سرمربی سابق آژاکس رونالدو را تنبیه کرده است.

رونالدو درباره حرکتی که مقابل تاتنهام انجام داد و تصمیم تنهاخ برای حذف نام او از فهرست بازیکنان من‌یونایتد، در صفحه شخصی خود نوشت: مثل تمام روز‌های دوران بازی ام، تلاش می‌کنم که در کمال احترام نسبت به هم‌تیمی‌هایم، حریفانم و مربیانم زندگی و بازی کنم. این رویه تغییر نکرده است. من هم عوض نشده‌ام. همان آدم قبل هستم، همان ورزشکار حرفه‌ای که در ۲۰ سال گذشته در بالاترین سطح بازی کرده و احترام به دیگران همیشه در تصمیم‌گیری‌هایش نقش بسیار پررنگی داشته است. من کارم را زمانی که خیلی جوان بودم شروع کردم و همیشه برایم مهم بود که از بازیکنان مسن‌تر و باتجربه‌تر از خودم الگو بگیرم. به همین دلیل وقتی که بزرگتر شدم، همیشه سعی کردم که برای نسل جوانی که در تیم‌های مختلف هم‌تیمی‌شان بوده‌ام، یک الگوی مناسب باشم.

ستاره پرتغالی در ادامه پیامش به ابراز پشیمانی نسبت به رفتار خود پرداخت و نوشته است: متأسفانه گاهی اوقات در انجام این کار موفق نبودم و تحت تأثیر جو شرایط موجود تصمیم‌هایی نامناسب گرفته‌ام. اکنون هم فقط احساس می‌کنم که باید در سختکوشی در کارینگتون (زمین تمرینی منچستریونایتد) ادامه دهم، حامی هم‌تیمی‌هایم باشم و خودم را برای حضور در هر مسابقه‌ای آماده نگه دارم. برای من گزینه تسلیم شدن زیر فشار وجود ندارد و نداشته است. اینجا منچستریونایتد است و ما همیشه باید متحد باشیم. به‌زودی باز هم در کنار یکدیگر خواهیم بود.

با خط خوردن نام رونالدو از فهرست بازیکنان منچستریونایتد برابر چلسی، او باید امیدوار باشد که تنهاخ وی را برای بازی پنجشنبه شب مقابل شریف مولداوی در لیگ اروپا دوباره به تیم برگرداند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی