تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
توصیه معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش

دانش‌آموزان واکسن کرونا را تزریق کنند

مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است، اما توصیه می‌کنیم که دانش آموزان واکسن کرونا را تزریق کنند.

کد خبر: ۱۳۸۰۱۵
۱۷:۳۰ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

دانش‌آموزان واکسن کرونا را تزریق کنند

دیدارنیوز: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و رئیس ستاد پروژه مهر با توصیه به دانش آموزان بالای ۱۲ سال نسبت به تزریق دز یادآور واکسن کرونا به منظور افزایش سطح ایمنی بدن، گفت: تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است، اما توصیه می‌کنیم که دانش آموزان واکسن کرونا را تزریق کنند.

مهدی کاظمی با اشاره به بازگشایی مدارس و از سرگیری آموزش‌های حضوری، رعایت نکات بهداشت فردی و استفاده از ماسک توسط دانش آموزان را ضروری اعلام و اظهار کرد: اگرچه معلمان نیز توصیه‌های لازم بهداشتی را در کلاس‌ها خواهند داشت و پوستر‌ها و بسته‌های آموزشی نیز در مدارس وجود دارد، اما خانواده و اولیای مدارس و رسانه ملی نیز در این خصوص نقش مهمی دارند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش که در برنامه‌ای رادیویی سخن می‌گفت، با بیان اینکه بحث تهویه کلاس‌های درس توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس پیگیری شده است، ابراز امیدواری کرد که مهر بانشاط و بدون مشکلی را داشته باشیم و بتوانیم به ارتقای کیفیت آموزشی کمک کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی