تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

پشتیبانی تمام قد دولت از اجتماع مردمی اربعین حسینی

معاون اول رئیس جمهور در بازدید از نحوه ایجاد و خدمت‌رسانی مواکب اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، گفت: دولت برای ایجاد یک سفر ایمن، آسان و ارزان مصمم است، البته اربعین حسینی یک حرکت کاملا مردمی است و دولت و حاکمیت صرفا فقط از این حرکت عظیم تسهیل‌گری و پشتیبانی خواهند کرد.

کد خبر: ۱۳۶۳۰۱
۰۸:۴۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور، ساعاتی پیش سفر به منطقه آزاد اروند از پایانه مرزی شلمچه دیدن کرد.

وی در بدو ورود به مقام شامخ شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد و سپس در محل مواکب حسینی حاضر شد.

مخبر دزفولی در بازدید از موارد خدمت رسان از نحوه خدمات دهی و زیرساخت‌های پذیرایی از زائران اربعین حسینی بازدید به عمل آورد.

مخبر دزفولی در خلال این بازدید، بیان کرد: خوشبختانه همه امکانات و خدمات برای میزبانی زائران در مرز‌ها فراهم شده و سایر کمبود‌ها نیز به زودی رفع می‌شود.

وی با اشاره به توقف ۲ ساله اجتماع عظیم حسینی، گفت: پیش‌بینی می‌شود که حدود ۵ میلیون زائر از مرز‌های ایران اسلامی به عتبات عالیات عزیمت کنند که باید زائران این سفر خود را از جهت زمانی مدیریت کنند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: دولت برای ایجاد یک سفر ایمن، آسان و ارزان مصمم است، البته اربعین حسینی یک حرکت کاملا مردمی است و دولت و حاکمیت صرفا فقط از این حرکت عظیم تسهیل‌گری و پشتیبانی خواهند کرد.

مخبر دزفولی بیان کرد: خوشبختانه میان دو کشور دوست و همسایه ایران و عراق بهترین نوع همکاری رقم خورده و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته شاهد یک نهضت عظیم حسینی باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی