تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بمناسبت هفته دولت

پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بمناسبت هفته دولت"عباس صدریان فر" مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیامی به خانواده بزرگ صنعت آب و برق فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

کد خبر: ۱۳۶۲۲۴
۰۹:۵۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بمناسبت هفته دولت"عباس صدریان فر" مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیامی به خانواده بزرگ صنعت آب و برق فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

تن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نخست شهریور ماه در دل خود یادگاری از خاطره‌ی رادمردانی پارسا و با فضیلت دارد که عمر پربار خود را در راه مبارزه با ظلم و خدمت به مردم و جان خویش را در طبق اخلاص برای پاسداری از آرمان‌های بزرگ میهن اسلامی تقدیم کردند این ایام فرصتی مناسب و ارزشمند است که خادمان دولت مردمی در تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا و امام راحل (ره)، افق‌های تازه و بدیع از پیشرفت و توسعه را هدف گذاری نمایند و ضمن تبیین دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی، زمینه‌های رشد، پویایی، عمران، آبادانی، بالندگی و پیشرفت روز افزون ایران عزیز را فراهم آورند. بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال ” تولید دانش بنیان اشتغال آفرین” نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت شعار امسال، گام بردارند. مجموعه صنعت آب و برق خوزستان در سالی که گذشت با وجود همه تنگنا‌ها و مشکلات، همه توان خود را در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم، صرف نمود تا خدماتی در شان مردم قهرمان پرور خوزستان ارائه دهد.

اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر و تامین آب با کیفیت برای بخش عمده استان خوزستان با حمایت‌های ویژه رئیس جمهور محترم، خود موید نگاه دولت انقلابی در رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌باشد. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به عموم کارمندان شریف در استان شهید پرور خوزستان و همکاران عزیز و زحمتکش خانواده بزرگ صنعت آب وبرق استان تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند بزرگ سعادت و سلامت همگان را در راه خدمت گزاری صادقانه خواستارم.

عباس صدریان فر

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی