تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
وزارت اطلاعات خبر داد

یک «تروریست» خطرناک‌ و پرسابقه دستگیر شد

وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای روز چهارشنبه ۲۶ مرداد اعلام کرد که یکی از پرسابقه‌ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

کد خبر: ۱۳۵۷۳۶
۱۹:۲۴ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

یک «تروریست» خطرناک‌ و پرسابقه دستگیر شد

دیدارنیوز: وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری یک تروریست با دامنه فعالیت فرامرزی خبر داد.

وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ اعلام کرد: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند: با توفیقات الهی و مجاهدت‌های فداکارانه و هوشمندانه‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج)، یکی از پرسابقه‌ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ی عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

بر مبنای ره‌گیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت‌پیشه سوابق فعالیت‌های تروریستی در چها کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحرانم سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری-تروریستی درآمده و همراه با آن‌ها در شهر‌های حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایتکارانه و شیطانی پرداخته است.

این عضو حلقه‌ی تروریسم فرامرزی که متخصص سلاح‌های سنگین نیز هست، پس از شکست تکفیری‌ها از مدافعان پرافتخار حرم و محدود شدن حوزه‌ی ترکتاری آن‌ها در سوریه، پایگاه فعالیت‌های تروریستی خود را به دو کشور پیرامونی جمهوری اسلامی ایران منتقل و به یکی دیگر از گروهک‌های تروریست، جنایت‌پیشه و ضد وحدت امت اسلامی پیوست و به اقدامات خرابکارانه خود علیه ملت سرافراز ایران و تمامیت ارضی کشور ادامه داد.

جان برکفان گمنام ایران اسلامی اعلام می‌نمایند که با توکل به ذات اقدس احدیت و با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و در ادامه جهاد مستمر خود، بازداشت سایر جنایت‌پیشگان و تروریست‌ها را، در هر نقطه و هر لانه‌یی که باشند، همچنان در دستور کار و ماموریت مقدس خود خواهند داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی