تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

احداث بیش از ۱۴۰۰ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان لرستان

News Image Lead

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از احداث هزار و ۴۹۵ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان این استان خبر داد.

کد خبر: ۱۳۵۷
۱۲:۵۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز - مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به احداث خانه برای محرومان و نیازمندان در لرستان اظهار داشت: تاکنون بیش از هزار و ۴۹۵ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان استان احداث‌شده است.

و با اشاره به اجرای طرح‌های هادی روستایی در لرستان نیز بیان داشت: در این راستا همه روستاهایی که قابلیت اجرای این طرح در استان را داشته‌اند شناسایی و برای آن‌ها نیز طرح هادی تهیه‌شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرای طرح هادی در ۳۹ درصد روستاهای استان تصریح کرد: تاکنون ۷۰ هزار جلد سند نیز برای واحدهای روستایی استان صادرشده است.

رضایی بابیان اینکه درمجموع ۱۷۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در لرستان وجود دارد گفت: درمجموع کار مقاوم‌سازی ۱۰۲ هزار واحد مسکونی روستایی استان تاکنون انجام‌شده است.

وی متوسط مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای روستایی لرستان را ۵۱ درصد اعلام کرد و گفت این عدد در کشور ۴۰ درصد بوده و لرستان در این رابطه از متوسط کشوری بالاتر است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی