تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
در یک نظرسنجی درباره نخست وزیری انگلیس مطرح شد

پیشتازی «لیز تراس» در رقابت با «سوناک»

در نظرسنجی از ۴۵۰ عضو حزب محافظه کار مشخص شد که «لیز تراس» با اختلاف ۲۲ درصد از رقیب خود «ریشی سوناک» برای تصدی پست نخست وزیری انگلیس پیش است.

کد خبر: ۱۳۵۴۵۱
۰۸:۵۰ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

پیشتازی «لیز تراس» در رقابت با «سوناک»

دیدارنیوز: طبق نظرسنجی به عمل آمده از اعضای حزب محافظه کار انگلیس، «لیز تراس» با اختلاف ۲۲ درصد از رقیب خود «ریشی سوناک» برای تصدی پست نخست وزیری انگلیس پیش است.

به نقل از روسیا الیوم، طبق نظرسنجی به عمل آمده از آرای اعضای حزب محافظه کار انگلیس، لیز تراس با اختلاف ۲۲ درصد از رقیب خود ریشی سوناک برای تصدی پست وزیری این کشور پیش است.

بر اساس این گزارش، در این نظرسنجی که از ۴۵۰ عضو حزب محافظه کار که تصمیم نهایی خود را درباره نامزد مورد علاقه خود گرفته‌اند به عمل آمده لیز تراس ۶۱ درصد و ریشی سوناک ۳۹ درصد آرا را کسب کردند.

لازم به ذکر است که بوریس جانسون، پس از رسوایی‌های اخیر کابینه و در نتیجه کناره‌گیری ۵۰ وزیر و نماینده پارلمان از همکاری با او، سرانجام ۱۶ تیرماه رسماً مجبور به استعفا از مقام نخست‌وزیری شد.

با اعلام استعفای جانسون، نمایندگان حزب محافظه کار، حزب حاکم، برای انتخاب جانشین وی، پس از اعلام نامزدی ۱۱ نفر، در پنج نوبت رأی‌گیری، سرانجام به دو گزینه اصلی «ریشی سوناک»، وزیر دارایی سابق و «لیز تراس»، وزیر امور خارجه کنونی رسیدند. نخست‌وزیر آینده انگلیس و رهبر حزب محافظه‌کار روز ۱۴ شهریور و از بین این دو نفر و با رأی ۱۶۰ هزار عضو این حزب معرفی خواهد شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی