تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
شرکت مخابرات خوزستان پاسخگو باشد:

کندی اینترنت ADSL خانگی صدای مردم صالح شهر را در آورده است

کندی اینترنت ADSL خانگی شهر صالح شهر گتوند چه زمانی حل می شود

کد خبر: ۱۳۵۰۰۴
۱۹:۲۸ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

کندی اینترنت ADSL خانگی صدای مردم صالح شهر را در آورده است

به گزارش دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: مدتی است که مردم صالح شهر از کندی اینترنت ADSLخانگی در ساعات مختلف شبانه روز انتقاد دارند و نارضایتی مردم این شهر بارها از سوی این رسانه  به گوش مسئولین مخابرات شهرستان و استان رسیده است؛ ولیکن تابحال این مشکل از سوی مخابرات حل نگردیده است.

انتظار مردم صالح شهر از شرکت مخابرات؛ افزایش کیفیت خدمات است؛ در حالی است که برخی خبرها از وجود مشکل در کمبود پهنای باند اینترنت شرکت مخابرات حکایت دارد؛ گفتنی است با افزایش مصرف اینترنت در صالح شهر نیاز است که ماهانه به میزان پهنای باند این منطقه افزوده شود، و این مشکل در زمان پیک مصرف نمود بیشتری دارد که شرکت مخابرات بایستی نسبت به افزایش پهنای باند این منطقه اقدام سریع داشته باشد.

یکی از وعده های دولت سیزدهم؛ تسهیل در کارهای اینترنتی و افزایش سرعت اینترنت بود، اما در حال حاضر اینترنت در این منطقه روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد، در همین راستا مردم علاوه بر اینکه از اینترنت برای شبکه های اجتماعی استفاده میکنند، خانواده های زیادی در این منطقه جهت کسب و کار به اینترنت پرسرعت نیاز دارند، که کندی اینترنتADSL خانگی شرکت مخابرات، مشکلات زیادی را برای مردم صالح شهر بوجود آورده است؛ که نیاز است هر چه زودتر مخابرات خوزستان مشکل را برطرف نماید.

محمود بلیوند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی