تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان؛ شکست ایران برابر میزبان

تیم ملی هندبال دختران کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۳۱ بر ۱۹ مقابل مقدونیه شمالی میزبان این مسابقات مغلوب شد. ایران با شکست مقابل مقدونیه شمالی در رده دوم گروه خود قرار گرفت و باید روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه از ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه مقابل ایسلند صف‌آرایی کند.

کد خبر: ۱۳۴۸۲۰
۰۸:۰۲ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان؛ شکست ایران برابر میزبان

دیدارنیوز: شاگردان غلامعلی اکبرآبادی مقابل میزبان مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان تن به شکست دادند.

به نقل از سایت فدراسیون هندبال، ملی‌پوشان نوجوان دختر ایران در پایان سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۳۱ بر ۱۹ مقابل مقدونیه شمالی میزبان این مسابقات مغلوب شدند.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران که اولین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را تجربه می‌کند پیش از این موفق شده بود با پیروزی مقابل ازبکستان و سنگال صعود خود به جمع ۱۶ تیم برتر جهان قطعی نماید.

ملی‌پوشان نوجوانان دختر ایران با شکست مقابل مقدونیه شمالی در رده دوم گروه خود قرار گرفتند و باید روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه از ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه مقابل ایسلند صف‌آرایی کنند.

نیمه نخست دیدار ملی‌پوشان ایران مقابل میزبان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود مقدونیه شمالی به پایان رسیده بود.

نگین رحمانی دومین گلزن ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در دقایق نخستین نیمه اول با مصدومیت از ناحیه مچ پا مجبور به ترک زمین مسابقه شد و همین امر هم تاثیر بسزایی در ادامه روند بازی برای ملی‌پوشان ایران داشت.

آسمان بدوی، سعیده غضنفری، مائده عشاق، شقایق چراغی، هانیه قراگزلو، نسترن فراهانی، زهرا فتوتی، سبا زنگنه، تینا کیهانی، هانیه شاه ویسی، فاطمه احمدی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ، شهرزاد نصوحی، نگین رحمانی، الناز یار محمدتوسکی ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه شمالی را تشکیل می‌دهند.

غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، فاطمه محمدخانی (مربی)، مریم رضاییان (سرپرست) و اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند.

ملی‌پوشان ایران با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کردند.

رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان دختران نوجوان از هشتم تا ۱۹ مرداد با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی