تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

ورود به مناطق گردشگری در مسیر سیلاب تهران ممنوع!

به گفته مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، تا اعلام شرایط جوی آرام با همکاری فرمانداری‌های استان تهران از ورود به جاذبه‌های گردشگری که در مسیر سیلاب قرار دارند جلوگیری می‌شود.

کد خبر: ۱۳۴۵۱۶
۱۲:۳۱ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

ورود به مناطق گردشگری در مسیر سیلاب استان تهران ممنوع!

دیدارنیوز: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران در بازدید میدانی از محل حادثه امام‌زاده داود (ع) گفت: تا اعلام شرایط جوی آرام از ورود به مناطق گردشگری که در مسیر سیلاب قرار دارند جلوگیری می‌شود.

پرهام‌جانفشان در بازدید میدانی از محل حادثه سیلاب در منطقه امام‌زاده داود (ع) و با ابراز تسلیت و همدردی با خانواده جانباختگان گفت: تا اعلام شرایط جوی آرام با همکاری فرمانداری‌های استان تهران از ورود به جاذبه‌های گردشگری که در مسیر سیلاب قرار دارند جلوگیری می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران افزود: در حال حاضر تلاش دستگاه‌های اجرایی استان همکاری با ستاد مدیرت بحران و دستگاه‌های امدادی است، اما از معاونت میراث‌فرهنگی استان خواسته شده است با تشکیل یک گروه کارشناسی کار مشاوره به تیم‌های آوربرداری در بنای تاریخی امام‌زاده انجام شود.

جانفشان عنوان کرد: بعد از پایان لایروبی به سرعت کار بررسی بخش‌های آسیب دیده از سیل توسط کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی استان انجام می‌شود.

ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه -ششم مرداد ۱۴۰۱- در پی باراش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستا‌های اطرف برجای گذاشت.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی