تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
در افتتاحیه جذاب استارکاپ چه گذشت؟

بازی جذاب ستارگان کم‌توان با تیم منتخب استارتاپ‌ها

مسابقات استارکاپ که با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود در شرایطی وارد هفته اول خود شد که در مراسم افتتاحیه جلوه‌های جذابی از انسان‌دوستی توسط تیم‌های شرکت‌کننده و گروهی از کم‌توانان ذهنی و حرکتی به نمایش درآمد.

کد خبر: ۱۳۴۴۳۹
۱۲:۵۱ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۱

مسابقات استارکاپ

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: مسابقات فوتسال جام «استارکاپ» با حضور شرکت‌های حوزه استارتاپی کشور آغاز شد و مراسم افتتاحیه و هفته نخست آن با اتفاقات جالبی همراه بود. این مسابقات که با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود در شرایطی وارد هفته اول خود شد که در مراسم افتتاحیه جلوه‌های جذابی از انسان‌دوستی توسط تیم‌های شرکت‌کننده و گروهی از کم‌توانان ذهنی و حرکتی به نمایش درآمد.

بر اساس قرار قبلی و با کمک بنیاد وحید رجبلو، بازی نمادین منتخب تیم‌های شرکت‌کننده و تیم کم‌توانان ذهنی و حرکتی برگزار شد به این ترتیب که از هر تیم یک نماینده با لباس خود به میدان آمد و در برابر تیم دوست‌داشتنی کم‌توانان ایستاد که حضور خانواده‌های خود را در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه احساس می‌کردند و خوشحالی بی حد و حصر آن‌ها کاملا نمایان بود. آن‌ها با لباس یکدست زیبا که توسط تیم «پورسعید خلیلی» برای آن‌ها تهیه شده بود به میدان رفتند.

حضور مرتضی کاظمی هنرمند و پیش‌کسوت سینما و تلویزیون درون دروازه تیم منتخب استارکاپ نیز برای تماشاگران و اعضای خانواده تیم کم‌توانان ذهنی و حرکتی بسیار جالب بود و این بازی نمادین در شرایطی پیش رفت که به همه بازیکنان دو طرف امکان حضور داده شد و طبق برنامه قبلی به تیم کم‌توانان اجازه داده شد که برنده این بازی آن هم با نتیجه ۵ ـ ۱ باشند. خوشحالی و امیدی که بر اثر این پیروزی در چهره تیم کم‌توانان به وجود آمد وصف‌ناشدنی بود و ماجرا وقتی جالب‌تر شد که تیم کم‌توانان در کنار وحید رجبلو کاپ نمادینی را هم بالای سر بردند و خود را فاتح جام تصور کردند! بازار عکس یادگاری و تقسیم شادی با اعضای خانواده برای بازیکنان دوست‌داشتنی تیم کم‌توانان داغ شد و والدین آن‌ها بسیار از این برنامه استقبال کردند و بار‌ها از جانب فرزندان خود اعلام کردند که این روز به یکی از بهترین‌روز‌های زندگی آن‌ها بدل شده و انگار بچه‌ها در دنیای دیگری سیر می‌کردند و برای ساعتی رنج‌های خود را به کلی فراموش کردند.

مسابقات استارکاپ

 

پس از این بازی خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی، بازی افتتاحیه رسمی بین دو تیم پالسی‌نو به عنوان برگزارکننده مسابقات و قهرمان دور قبل با تیم علی بابا برگزار شد که با قضاوت علی صفایی داور رسمی فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوری این جام همراه بود. این بازی با پیروزی ۵ بر صفر پالسی‌نو به پایان رسید و تا شب ۱۱ بازی انجام گرفت و تنها بازی دو تیم شبکه ورزش از رسانه ملی با تیم «طرح تو طرح» به دلیل جمع نشدن کامل تیم رسانه ملی با نتیجه ۳ بر صفر به سود طرح تو طرح اعلام شد و تیمی متشکل از داوران با چند بازیکن از تیم پالسی‌نو مقابل طرح تو طرح بازی کردند تا حداقل شرایط مسابقه را برای این تیم فراهم کنند.

در عین حال بازی دو تیم هنرمندان و ستارگان غرب نیز از دیگر بازی‌های دیدنی روز اول بود که با حضور چهره هایی، چون فرشید زارعی‌فر، مرتضی کاظمی و مازیار لشنی خواننده گروه ایهام جذابیت‌های خاص خود را داشت. آخرین بازی دور اول نیز ساعت ۲۱ با حضور دو تیم اسنپ‌فود و پورسعید خلیلی انجام شد که با برد اسنپ‌فود همراه بود. حضور اسپانسر‌های مسابقات یعنی پالسی‌نو، کالاتیک، بنیاد رجبلو، بیمه دات کام، مبین سرمایه و پورسعید خلیلی نیز در نخستین روز استارکاپ چشمگیر بود.
نتایج روز اول به این شرح است:

پالسی‌نو ۵ ـ علی بابا صفر
ورزش سه ۳ ـ  تخفیفان صفر
اِلمو خلاق ۳ ـ ابراروان ۱
فارابی ۹ ـ اتاقک صفر
کالاتیک ۶ ـ مبین سرمایه صفر
تورک آپ ۷ ـ شناسا ۱
کافه بازار ۳ ـ آپارات ۱
بزن بهادر ۶ ـ فرا صنعت ۲
طرح‌تو طرح ۳ ـ شبکه ورزش صفر
هنرمندان حامی ۵ ـ ستارگان غرب ۱
بیمه دات کام ۱۱ ـ اکو استارز ۱
اسنپ فود ۳ ـ پورسعید خلیلی صفر

هفته دوم این مسابقات جمعه آینده هفتم مرداد از ساعت ۱۲ در مجموعه ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

افتتاحیه استارکاپ

 

افتتاحیه استارکاپ

 

مسابقات استارکاپ

 

بازی جذاب ستارگان کم‌توان با تیم منتخب استارتاپ‌ها

 

مسابقات استارکاپ

 

مسابقات استارکاپ

 



   

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی