تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اقدام پتروشیمی خوزستان برای تقویت مشتری مداری درخراسان

در سومین روز از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک ماشین آلات و صنایع وابسته و دوزادهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین در مشهد مقدس، پتروشیمی خوزستان در راستای تقویت بازاریابی، مشتری مداری و برند سازی، اقدامات متنوعی را انجام داد.

کد خبر: ۱۳۴۰۹۳
۱۴:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

اقدام پتروشیمی خوزستان برای تقویت مشتری مداری درخراسان

دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خوزستان،یک هیات متشکل از مدیران و کارشناسان فنی، تحقیق و توسعه و بازرگانی از سوی این شرکت برای دیدار و گفت و گو با مشتریان، عازم شهر نیشابور شدند.در دیدار هیات اعزامی از سوی پتروشیمی خوزستان با تولیدکنندگان کلید و پریز و سایر مشتریان بزرگ نیشابور، زمینه های گسترش همکاری، بررسی شد.


همچنین صبح امروز یک هیات تجاری از کشور افغانستان در حوزه صنعت پلاستیک و ماشین آلات، با حضور در غرفه این شرکت، با دکتر صالح احمدی مدیر عامل پتروشیمی خوزستان، دیدار و گفت و گو کرد.
هیات تجاری افغانستان متشکل از یوسفی رییس اتاق بازرگانی ولایت جلال آباد، هاشمی رییس شرکت بیلیوپیز افغانستان و قوسی معاون اتاق بازرگانی هرات و هیات همراه در این دیدار ضمن تاکید بر کیفیت تولیدات پتروشیمی خوزستان ابراز امیدواری کردند که این نشست منجر به همکاری های گسترده ای در آینده شود.
شرکت پتروشیمی خوزستان حضور پر رنگی در دوازدهمین نمایشگاه رنگ و رزین مشهد داشت و هیات های مختلفی از تولیدکنندگان و تجار داخلی و دیگر کشورها با دکتر صالح احمدی دیدار و زمینه های همکاری را بررسی کردند.


گفتنی است این نمایشگاه ۲۸ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در مکان نمایشگاه بین المللی مشهد در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از آن بازدید به عمل آورند.

برچسب ها: پتروشیمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی