تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عذرخواهی رامبد جوان از «وریا»؛ فکر کردیم «مجوز پخش» نگیرد!

رامبد جوان، مجری برنامه خندوانه پس از حذف جنجالی نام وریا غفوری، کاپیتان فصل پیش استقلال از برنامه‌اش از او عذرخواهی کرد اما به نکته‌ای بحث‌برانگیز و عجیب در صداوسیما اشاره کرده است؛ اینکه نام وریا را حذف کرده به این دلیل که فکر می‌کرده با نام او روی تخته وایت برد برنامه‌اش مجوز پخش نگیرد!

کد خبر: ۱۳۳۶۳۹
۰۹:۴۹ - ۲۵ تير ۱۴۰۱

عذرخواهی رامبد جوان از «وریا»؛ فکر کردیم «مجوز پخش» نگیرد!

دیدارنیوز: در پی اتفاقات پیش آمده در برنامه شامگاه گذشته «خندوانه» در ارتباط با حذف نام وریا غفوری، رامبد جوان و همچنین محمد بحرانی صداپیشه «جناب خان» به صورت جداگانه از این بازیکن و هوادارانش عذرخواهی کردند.

شامگاه پنجشنبه ـ ۲۳ تیر ماه ـ در مسابقه قاتی بازی (اسم فامیل) از برنامه «خندوانه»، نام وریا غفوری ـ کاپیتان سابق استقلال ـ توسط یکی از شرکت کنندگان انتخاب و نوشته شد که در ادامه و در زمان امتیازدهی بنا بر تصمیم سازندگان این نام حذف و جایگزین دیگری برای آن انتخاب شد.

اما در پی پخش فیلم این قسمت از برنامه «خندوانه» در فضای مجازی، رامبد جوان ـ مجری ـ در ویدئویی علت را توضیح داد. او گفت: «شامگاه پنجشنبه در برنامه خندوانه اسم وریای عزیز توسط کامران تفتی نوشته شد و همان جا من به شک افتادم که اگر قرار باشد در پخش دچار اشکال شود و مجوز پخش نگیرد، امتیازدهی هایمان هم در مسابقه برهم می‌ریزد و خود مسابقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ بنابراین همان جا با مشورت خود شرکت کنندگان و تیم سازنده به این نتیجه رسیدیم که نام وریای عزیز را پاک کنیم و یک نام دیگر بنویسیم که حداقل مسابقه دچار اشکال نشود، وگرنه وریا و همه فوتبالیست‌ها عزیز ما هستند و ما هیچ قصد توهین و بی حرمتی به هیچکس را نداریم. همین جا از خود وریا و طرفدارانش عذر می‌خواهیم.»

همچنین محمد بحرانی، صداپیشه «جناب خان» پیرو همین اتفاق در برنامه «خندوانه» متنی در صفحه شخصی اش منتشر کرد. او نوشت: «اتفاقی که دیشب در برنامه خندوانه افتاد اتفاق بسیار ناخوشایندی بود. این اتفاق ناخوشایند به عقیده من حتما شایسته یک عذرخواهی است. هرچند بنده در هنگام ضبط بخش مسابقه در برنامه دیشب حاضر نبودم که اگر حاضر می‌بودم حتما ری‌اکشن نشان می‌دادم. در هرحال به خاطر اتفاق رخ داده هرچند عملا نقشی در آن نداشتیم به سهم خودم، تمام قد و صمیمانه از جناب آقای وریا غفوری و همچنین تمام شما بینندگان عزیز عذرخواهی می‌کنم. متشکرم. در ضمن ضبط خندوانه دو سه روز پیش به پایان رسیده لذا ما عملا امکان عذرخواهی در خود برنامه را نداریم.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی