تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رییس جمهور وارد کرمانشاه شد

سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی خود، صبح پنجشنبه ۲۳ تیرماه از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه شد.

کد خبر: ۱۳۳۵۹۲
۱۰:۱۹ - ۲۳ تير ۱۴۰۱
رییس جمهور وارد کرمانشاه شد
 
دیدارنیوز: آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه، «بهمن امیری مقدم» استاندار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در فرودگاه، از رییس جمهور و هیات همراه استقبال کردند.
در این سفر، چهار معاون رییس جمهور، یک مشاور و هشت تن از وزرا، رییسی را همراهی می‌کنند.
رئیس جمهور در چندماهه اخیر از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و کردستان سفر کرده است.
براساس برنامه اعلام شده، رییس جمهور در اولین برنامه خود به شهرستان سرپل‌ذهاب سفر می‌کند و در جمع مردم این شهرستان در حرم احمدابن اسحاق (ره) سخنرانی می‌کند.
سخنرانی در جمع مردم کرمانشاه در ورزشگاه حضرت امام (ره)، حضور در جلسات شورای اداری و شورای گفتگو و اشتغال و نشست خبری با خبرنگاران از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رییس جمهور در کرمانشاه است.
همچنین یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان اسلام آباد غرب سفر خواهد کرد و عیسی زارع‌پور و سید احسان خاندوزی وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی نیز به ترتیب به شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و سنقر می‌روند.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی مطالبات مردمی برنامه سفر به شهرستان‌های کنگاور و صحنه را در دستور کار خود دارد و سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری مطالبات شهرستان‌های جوانرود و روانسر را بررسی خواهد کرد.
سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در شهرستان هرسین حضور پیدا می‌کند و علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو به ثلاث باباجانی می‌رود و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز قصد سفر به شهرستان پاوه را دارد.
سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی نیز فردا به شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفر خواهد کرد و احمد وحیدی وزیر کشور نیز فردا به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری بررسی مشکلات شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارد.
همچنین در این سفر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده و حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت نیز در کرمانشاه در نشست‌های تخصصی مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بررسی می‌کنند.
استان کرمانشاه با بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.
 
 
 

 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی