تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

زلزله هرمزگان؛ ارسال وسایل خنک‌کننده به مناطق زلزله‌زده

به گفته رییس اداره اوقاف و امورخیریه بندرعباس، محموله آب معدنی، وسایل خنک کننده و مایحتاج ضروری به مناطق زلزله زده استان هرمزگان ارسال شده است.

کد خبر: ۱۳۲۹۸۴
۰۹:۱۵ - ۱۳ تير ۱۴۰۱

زلزله هرمزگان؛ ارسال وسایل خنک‌کننده به مناطق زلزله‌زده

دیدارنیوز: رییس اداره اوقاف و امورخیریه بندرعباس گفت: محموله آب معدنی، وسایل خنک کننده و مایحتاج ضروری در راستای اجرای امینانه نیات واقفان از محل نیات موقوفه‌ها توسط این اداره به مناطق زلزله زده ارسال شد.

محمدعلی پویه روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: پایگاهی نیز در امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس فعال است که بصورت شبانه روز آماده دریافت کمک‌های مومنانه مردم خداجوی شهر بندرعباس است.

وی ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده به همراه ملزوم‌هایی که خود اداره تهیه کرده به مردم زلزله زده غرب هرمزگان ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: بقاع، حسینیه‌ها و مساجدی که دارای سیستم‌های خنک کننده اند ملزم به دادن خدمت به مردم زلزله زده هستند.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه بندرعباس یادآور شد: وقف می‌تواند در چنین روز‌هایی که نیازمند یاری همنوعان خود هستیم گره گشا باشد.

پویه با بیان اینکه نمی‌توانم آمار دقیقی بیان کنیم، گفت: هم اکنون درحال بررسی نیات واقفان برای کمک به زلزله زدگان و همچنین رایزنی برای تهیه وسایل مورد نیاز دیگر برای ارسال به مناطق زلزله زده هستیم.

زلزله‌های پی درپی بویژه ۶.۱ و۶.۳ریشتری بامداد شنبه - یازدهم تیر ماه - در بندر خمیرو بندرلنگه استان هرمزگان رخ داد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی