تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اطلاعات اشتباه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بازتاب سخنان رئیس جمهور به نقل از ایشان

کد خبر: ۱۳۲۳۸۴
۰۸:۰۰ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

 

آقای رئیسی(ریاست جمهوری اسلامی ایران ) به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطلبی را بر زبان جاری کردند که در رسانه های مختلف بازتاب گسترده ای داشت .

اطلاعاتی که رئیس دانشگاه علوم 

پزشکی گیلان به رئیس جمهور منتقل کرد این شبهه را در افکار عمومی ایجاد کرد که انگار پرسنل خدوم بیمارستان ها به وظیفه ی خود آشنا نبودند ،هر چند نیروهای بسیجی و مردمی در زمان شیوع بیماری کرونا بسیار زحمت کشیدند اما تیم درمان ( پرستاران و پزشکان ) شبانه روز در خط مقدم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و کاملا به وظیفه ی خود آشنا بودند و حتی هدایت نیروهای مردمی را نیز برعهده داشتند .نگارنده که در روزهای آغازین شیوع این بیماری مدیریت بخشی از کمک های مردمی را برعهده داشتم و از مراکز درمانی با خبر بودم با چشم خود دیدم که پرسنل خدوم بیمارستان، بدون هیچ واهمه ای به مداوای بیماران مشغول بودند .

نیروهای بسیجی و جهادی پشتيباني کار را برعهده داشتند که البته نیاز مبرم بود. اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان این اطلاعات اشتباه را از کدام منبع دریافت کرده جای سوال دارد...

آقای رئیس دانشگاه می توانست ضمن تقدیر از پزشکان و پرستاران خط مقدم مبارزه از این بیماری هم از نیروهای بسیجی و جهادی تشکر کند و هم از پزشکانی بگوید که علاوه بر درمان بیماران میلیون ها تومان از جیب خود برای تامین تجهیزات و..‌.هزینه کردند و شبانه روز در خدمت بیماران بودند.

 

✍️سیدمحمد جعفرنژاد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی