تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازدید استاندار خوزستان از مرکز نگهداری و تعمیرات شبکه برق فشارمتوسط غرب اهواز

کد خبر: ۱۳۱۷۳۸
۲۲:۱۱ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

بازدید استاندار خوزستان از مرکز نگهداری و تعمیرات شبکه برق فشارمتوسط غرب اهواز
دیدارنیوز: استاندار خوزستان در بازدید از مرکز نگهداری و تعمیرات شبکه فشار متوسط غرب اهواز گفت: حفظ پایداری شبکه برق در شرایط هوای گرم و به دلیل مصرف بالا یک ضرورت است که خوشبختانه مرکز نگهداری و تعمیرات شبکه فشار متوسط با بهره گیری از نیروهای متخصص و کار آزموده در قالب گروه های ویژه کار با خطوط برقدار با انجام عملیاتهای مختلف بدون اعمال خاموشی در این مسیر گام بر می دارد.

خلیلیان در ادامه افزود: بهره گیری از روش های پیشرفته در جهت رفاه و آسایش مردم یکی از مهمترین اهداف ما می باشد و ضرورت دارد در این راستا از هیچ راهی فروگذاری ننماییم.


خلیلیان در ادامه بیان داشت: مجموعه دولت با توجه به شرایط خشکسالی و کمبودهای پیش آمده برنامه ریزی های مختلفی در جهت عبور از پیک بار تابستان سال جاری انجام داده است و لازم است همه مصرف کنندگان با توجه به توصیه های کارشناسان یاریگر صنعت برق در عبور از پیک تابستان 1401 باشند.

در ادامه مدیرعامل برق اهواز نیز در این بازدید بیان داشت: کلانشهر اهواز بیشترین مصرف برق کشور بعد از تهران را دارد و با توجه به رشد مصرف انرژی ضرورت دارد که با استفاده از توان مرکز نگهداری و تعمیرات خط گرم و بدون اعمال خاموشی موارد اشکال شبکه را رفع نماییم تا زمینه رفاه شهروندان و امنیت خاطر صاحبان کسب و کار و صنایع فراهم گردد.

عبدالحمید عباس شیاری خاطر نشان کرد: برای اینکه شبکه برق پایدار بماند انسانهای تلاشگر زیادی در تمام سطوح تولید تا توزیع، بصورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و زحمات آنها در دید مردم نیست ولی خروجی کار و پایداری شبکه و رفاه و آسایش شهروندان حاصل این تلاش و کوشش عظیم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: امروز با افتخار اعلام می کنیم که تکنسین های ما در مرکز نت غرب اهوازطی گذشت یکسال بیش از 28هزار عملیات رفع اشکال و تعویض تجهیزات آسیب دیده روی شبکه 33پ 11هزار ولت در کلانشهر اهواز بدون لحظه ای خاموشی به مردم انجام شده است که این مهم منتج به کاهش زمان خاموشی به ازای هر مشترک رسیده است.


شیاری در خصوص تجهیزات و امکانات مرکز نت غرب اهواز گفت: در این مرکز از تجهیزات بسیار مهمی جهت کار با خطوط برقدار استفاده می شود که در حال فرسایش می باشند که ضرورت دارد با تامین اعتبارات لازم برخی اقلام جدید خرید پ جایگزین شود.


وی در پایان گفت: تمام تلاش ما این است تا خانه ای در فصل گرم بدون برق نماند و از سوی دیگر ضرورت دارد،شهروندان همانگونه که کلیه ادارات، بانکها، صنایع و کشاورزی مصارف خود را در ساعت های پیک یا اوج مصرف کاهش می دهند، شهروندان نیز مصارف خود در این ساعت های اوج گرما به حداقل رسانده و ما را در ارائه خدمت مستمر به عموم جامعه یاری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی