تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال؛

فرزند خوزستان سرمربی تیم ملی جوانان ایران شد

کمیته فنی فدراسیون فوتبال صمد مرفاوی را به منظور هدایت تیم ملی فوتبال جوانان ایران انتخاب کرد.

کد خبر: ۱۳۱۴۵۱
۱۹:۴۶ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

فرزند خوزستان سرمربی تیم ملی جوانان ایران شد

 دیدارنیوز:به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره این انتخاب که ماه‌ها به طول انجامید و سرانجام نامی انتخاب شد که نزدیک به شش سال است به عنوان نفر اول در تیمی حضور نداشته، اینطور نوشته است:« اعضای کمیته فنی پس از بررسی شرایط، سوابق و برنامه های 10 گزینه مورد نظر به منظور هدایت تیم ملی جوانان صمد مرفاوی مربی باسابقه فوتبال ایران و سرمربی اسبق باشگاههای استقلال، پیکان و صبای قم را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب کردند.» 

اما در مورد این انتخاب اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال نکته جالبی نیز نهفته است و آن هم اینکه باید انتخاب مرفاوی به تصویب اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز برسد.


مجید نامجو مطلق، امیرحسین پیروانی و صمد مرفاوی سه گزینه نهایی کمیته فنی فدراسیون فوتبل بودند که سرانجام از میان آنها صمد مرفاوی مربی سابق استقلال این مسئولیت را عهده دار شد.

آخرین حضور مرفاوی به عنوان سرمربی به 6 سال قبل و تیم صبای قم بازمی‌گردد که این تیم به دسته اول فوتبال ایران سقوط کرد. پس از آن طی سال‌های اخیر مرفاوی به عنوان مدیر فنی در نساجی و دستیار در استقلال فعالیت داشته است


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی