تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

عذرخواهی باشگاه استقلال از اسکوچیچ؛ ۵ آبی‌پوش به تیم‌ملی برمی‌گردند؟

پس از اختلاف باشگاه استقلال و سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پنج ملی‌پوش آبی‌ها، که منجر به خط خوردن آنها از لیست تیم ملی شد، باشگاه استقلال در بیانیه‌ای از دراگان اسکوچیچ عذرخواهی و درخواست کرد با بازگشت این بازیکنان به اردو موافقت شود.

کد خبر: ۱۳۰۷۴۰
۲۰:۲۳ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

عذرخواهی باشگاه استقلال از اسکوچیچ؛ با بازگشت ۵ بازیکن به تیم‌ملی موافقت کنید

دیدارنیوز: باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص اختلاف پیش آمده برای حضور بازیکنان ملی‌پوش خود در اردوی تیم ملی، از سرمربی تیم ملی عذرخواهی کرد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در خصوص خط خوردن بازیکنان ملی‌پوش این تیم از اردوی تیم ملی به دلیل حضور در دیدار هفته پایانی لیگ برتر، اطلاعیه‌ای صادر کرد:

«به دنبال اتفاقات اخیر درباره بازیکنان ملی‌پوش باشگاه استقلال، به استحضار عموم علاقمندان می‌رساند که این باشگاه همواره در تعامل با تیم ملی با حسن نیت کامل عمل کرده و امروز نیز حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال جمهورى اسلامى ایران را بر خود واجب می‌داند.

در موضوع اخیر متأسفانه با وجود اعلام قبلی سرمربی تیم ملی و اعلام نیاز ایشان برای در اختیار داشتن بازیکنان، از اولین روز اردوی تیم ملی ناهماهنگی‌هایی در برنامه‌ریزی مسابقات هفته آخر رخ داد که ظن بی‌توجهی به مصالح تیم ملی را موجب شد و سرمربی محترم تیم ملی به عنوان مسئول این تیم، تصمیم انضباطی اتخاذ کرد.

باشگاه استقلال از سهم خود در این اتفاق برای تیم ملی آگاه است و مسئولیت آن را می‌پذیرد؛ بنابراین بدینوسیله ضمن حمایت و پوزش از جناب آقای اسکوچیچ به دلیل اختلال در برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی، از ایشان درخواست می‌کنیم که با بازگشت بازیکنان ملی‌پوش استقلال به این اردو موافقت کند.

حضور در اردو و پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملى باعث افتخار ملی‌پوشان باشگاه استقلال است و این باشگاه با تأکید بر حمایت همه جانبه از تیم ملی برای آقای اسکوچیچ و تیم ملی ایران در مسیر جام جهانی قطر آرزوی موفقیت می‌کند».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی