تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

دلخوش: علت پدیده گرد و غبار کوتاهی دولت‌ها در حفظ اراضی مردم است

کاظم دلخوش، نماینده مجلس در جلسه علنی امروز گفت: گرد و غبار آزار دهنده امروز به دلیل کوتاهی دولت‌ها در حفظ اراضی مردم است. کشور‌های همسایه، آب‌های کشور را می‌برند و بیشترین دلیل هجوم گرد و غبار به دلیل سد‌هایی است که در جوار کشور ما احداث کرده اند.

کد خبر: ۱۳۰۱۲۲
۱۳:۴۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

دلخوش: علت پدیده گرد و غبار کوتاهی دولت‌ها در حفظ اراضی مردم است

دیدارنیوز: نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت که گرد و غبار آزار دهنده امروز به دلیل کوتاهی دولت‌ها در حفظ اراضی مردم است. بیشترین دلیل هجوم گرد و غبار به دلیل سد‌هایی است که در جوار کشور ما احداث کرده اند.

کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در تذکری گفت: افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران و افزایش حقوق پرستاران و کادر درمانی باید پیگیری شود.

وی همچنین در تذکری به رئیس مجلس و هیات رئیسه، گفت: براساس اصول ۳، ۲۲، ۴۰ و ۵۰ و ۱۴۲ درباره محیط زیست و انفال و حقوق مردم و تمامیت ارضی، گرد و غبار آزار دهنده امروز به دلیل کوتاهی دولت‌ها در حفظ اراضی مردم است. کشور‌های همسایه، آب‌های کشور را می‌برند و بیشترین دلیل هجوم گرد و غبار به دلیل سد‌هایی است که در جوار کشور ما احداث کرده اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی