تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بریتانیا: پوتین باید در دادگاه کیفری بین‌المللی محاکمه شود

لیز تراس، وزیر امور خارجه بریتانیا می‌گوید این کشور پذیرای ایده برگزاری یک دادگاه کیفری بین‌المللی است که به جنایت‌های ولادیمیر پوتین و دیگر رهبران روسیه رسیدگی کند. او گفت: پوتین و همه کسانی که در پشت جنایات جنگی وحشتناکی هستند که در اوکراین رخ داده، باید پاسخگو باشند.

کد خبر: ۱۲۹۹۳۲
۱۴:۵۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

بریتانیا: پوتین باید در دادگاه کیفری بین‌المللی محاکمه شود

دیدارنیوز: وزیر خارجه بریتانیا اعلام کرد که ولادیمیر پوتین به دلیل جنایت جنگی باید در دادگاه کیفری بین‌المللی محاکمه شود.

لیز تراس، وزیر امور خارجه بریتانیا می‌گوید این کشور پذیرای ایده برگزاری یک دادگاه کیفری بین‌المللی است که به جنایت‌های ولادیمیر پوتین و دیگر رهبران روسیه رسیدگی کند و آن‌ها را برای سیاست‌هایی که به جنگ اوکراین انجامیده، محاکمه نماید.

خانم تراس به رادیو تایمز گفت: «ما به صورت کاملا صریح می‌گوییم که پوتین و همه کسانی که در پشت جنایات جنگی وحشتناکی هستند که در اوکراین رخ داده، باید پاسخگو باشند. ما به صورت کاملا نزدیک با دادگاه کیفری بین‌المللی در حال همکاری هستیم.»

این دیپلمات بریتانیایی در ادامه با اشاره به اینکه در این خصوص با دولت اوکراین هم صحبت کرده، افزود: «در حال حاضر در حال بررسی این ایده هستیم. آنچه می‌خواهیم، موثرترین راه برای پیگرد قانونی افرادی است که مرتکب این جنایات جنگی وحشتناک از جمله تجاوز جنسی، خشونت جنسی، هدف قرار دادن بی‌رویه غیر نظامیان و امثالهم شده‌اند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی