تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

محسن رضایی: یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی پرداخت می‌شود

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور از پرداخت یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی به دهک‌ اول و پنج دهک بعدی خبر داد و گفت: به‌زودی رقم قطعی یارانه پرداختی را اعلام می‌کنیم.

کد خبر: ۱۲۹۰۱۸
۰۸:۱۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور مطرح کرد:احتمال پرداخت یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی/ جزئیات اختصاص یارانه نقدی و کالابرگ به هشت دهک جامعه

دیدارنیوز: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تاکید کرد: در راستای توزیع عادلانه یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی ماهانه ۴۰۰ هزار تومان به حساب هر نفر از سه دهک اول و ۳۰۰ هزار تومان به حساب هر نفر در پنج دهک بعدی واریز می‌شود.

محسن رضایی در خبر شبکه یک سیما گفت: دلار ۴۲۰۰ تومانی که به صورت ارزان به تجار داده می‌شد، الان همان پول به صورت کالابرگ در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در دو ماه اول ارزش کالابرگ به صورت نقد و اعتبار به حساب مردم واریز می‌شود تا از این پول استفاده کنند تا فشار ناشی از گرانی‌ها کاهش یابد، اظهار داشت: پس از دو ماه با توجه به قانون مجلس طرح بهه صورت کالابرگ ادامه می‌یابد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در مورد ارزش کالابرگ برای طبقات بالا و پایین جامعه، تصریح کرد: براساس تصمیمی که شب گذشته اتخاذ شد، مقرر شد به هر نفر از طبقات پایین جامعه کالابرگ به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و به طبقات بالا ۳۰۰ هزار تومان داده شود.

به گفته رضایی، در راستای توزیع عادلانه یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی ماهانه ۴۰۰ هزار تومان به حساب هر نفر از سه دهک اول و ۳۰۰ هزار تومان به حساب هر نفر در پنج دهک بعدی واریز می‌شود.

وی ادامه داد: پرداخت مبلغ ۴۰۰ هزارتومان و ۳۰۰ هزارتومان که اعلام کردم، برآورد کارشناسان است و هنوز قطعی نشده است. به‌زودی رقم قطعی یارانه پرداختی را اعلام می‌کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی