تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
تجاوز نظامی روسیه

بیش از ۵.۵ میلیون نفر از اوکراین فرار کرده‌اند؛ ۱۷۰ سیاستمدار روس در لیست تحریم نیوزیلند

آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد می‌گوید از زمان آغاز تهاجم نظامی روسیه، بیش از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار اوکراینی از این کشور گریخته‌اند. بر اساس این آمار بیش از ۳ میلیون اوکراینی در حال حاضر در لهستان به سر می‌برند و امیدوارند با اتمام جنگ بتوانند بار دیگر به کشور خود بازگردند.

کد خبر: ۱۲۸۷۲۵
۱۳:۲۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ بیش از ۵.۵ میلیون نفر از اوکراین فرار کرده‌اند

دیدارنیوز: سازمان ملل اعلام کرد که از زمان آغاز حمله نظامی روسیه به خاک اوکراین، بیش از ۵.۵ میلیون نفر از اوکراین فرار کرده‌اند.

آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد می‌گوید از زمان آغاز تهاجم نظامی روسیه، بیش از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار اوکراینی از این کشور گریخته‌اند.

بر اساس این گزارش اکثر این افراد به کشور همسایه یعنی لهستان رفته‌اند. بر اساس این آمار بیش از ۳ میلیون اوکراینی در حال حاضر در لهستان به سر می‌برند و امیدوارند با اتمام جنگ بتوانند بار دیگر به کشور خود بازگردند.

نیوزیلند ۱۷۰ سیاستمدار روس و ۶ شرکت دفاعی این کشور را به فهرست تحریم‌ها افزود

ناتایا ماهوتا، وزیر امور خارجه نیوزیلند اعلام کرد که یک مجموعه کامل تحریم‌ها علیه روسیه اعمال شده و کل کسانی را که از سوی نیوزیلند تحریم شده‌اند به بیش از ۴۰۰ نفر از رهبران، الیگارش‌های روس و اعضای خانواده‌های آن‌ها افزایش داده است.

ماهوتا با اشاره به اینکه در فهرست جدید نام ۱۷۰ سیاستمدار روس و همچنین ۶ شرکت دفاعی این کشور قرار داده شده تاکید کرد این اقدامات مانع از این خواهد شد که نیوزیلند تبدیل به پناهگاه مالی امنی برای کسانی شوند که در تجاوز نظامی روسیه به اوکراین نقش داشته‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی