تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تصاویر کشف یک مزرعه خشخاش در یاسوج

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و امحاء مزرعه خشخاش پانصد بوته‌ای در اکبرآباد یاسوج خبر داد.

کد خبر: ۱۲۸۲۷۹
۰۹:۲۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

تصاویر کشف یک مزرعه خشخاش در یاسوج

دیدارنیوز ـ اسماعیل مسعودی کوشک اظهار کرد: یک مزرعه کشت خشخاش کشف و امحاء شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ارائه گزارشی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان، شناسایی و رصد اطلاعاتی آن در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

مسعودی کِوِشک در ادامه اظهار داشت: دستورات قضایی مقتضی به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد و فرماندهی یگان امداد ابلاغ و با انجام هماهنگی‌های لازم، مزرعه خشخاش در اکبر آباد یاسوج کشف شد.

وی افزود: در این مزرعه بیش از پانصد بوته خشخاش کشت شده بود و با حضور مقتدرانه پرسنل خدوم ناجا و یگان امداد شهرستان امحاء و معدوم سازی انجام، و یک نفر متهم در همین ارتباط دستگیر، و جهت برخورد قانونی، پرونده‌ی قضایی تشکیل شد.

مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان ناجا و پرسنل یگان امداد شهرستان اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تا پایان سال و بصورت مستمر اجرا خواهدشد.

تصاویر این مزرعه را در زیر ببینید:

تصاویر کشف یک مزرعه خشخاش در یاسوج

تصاویر کشف یک مزرعه خشخاش در یاسوج

 

برچسب ها: مواد مخدر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی