تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
ابوالفضل ابوترابی اعلام کرد

تجاوز به خاک اوکراین، فلسطین و یمن به یک اندازه ناشایست است

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌های مجلس معتقد است که تجاوز به خاک اوکراین، فلسطین و یمن به یک اندازه ناشایست است. او گفت: تا زمانی که فلسطین اشغالی در تصرف صهیونیست‌ها باشد، کل جهان روی خوش نخواهد دید.

کد خبر: ۱۲۸۰۳۸
۰۸:۲۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

تجاوز به خاک اوکراین، فلسطین و یمن به یک اندازه ناشایست است

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها گفت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که اگر نابود نگردد، روز به روز بزرگ‌تر خواهد شد و دنیا روز خوش نخواهد دید.

ابوالفضل ابوترابی، با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و اهمیت روز قدس، بیان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید داشتند ما هرگونه تجاوز به هر کشور و نابود کردن زیرساخت‌های آن را محکوم می‌کنیم. همان طوری که حمله به اوکراین از نظر ما ناشایست است، تصرف فلسطین و تجاوز به یمن نیز از نظر ما محکوم است.

وی در ادامه با بیان اینکه «خیلی‌ها امروز از داخل کشور صرفا حرف دشمن را تکرار کرده و نوعی صدای دشمن شده اند»، اظهار کرد: عده‌ای چشمان خود را بر روی تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین و یا تجاوز رژیم سعودی به یمن بسته اند در حالیکه ما باید همه مسائل را باهم در نظر بگیریم. به همان اندازه که تجاوز به خاک اوکراین ناشایست است، ظلم به مردم فلسطین و یمن نیز ناشایست است. از سوی دیگر تا زمانی که فلسطین اشغالی در تصرف صهیونیست‌ها باشد، کل جهان روی خوش نخواهد دید.

این عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: ماشین تروریست صهیونیست‌ها دانشمندان بی گناه ما را ترور کرده و مردم فلسطین را نیز به خاک و خون کشیده اند، تا زمانی که فلسطین در تصرف این رژیم منحوس باشد، دنیا روز خوش نخواهد دید.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که اگر نابود و ریشه کن نشود، روز به روز بزرگ‌تر خواهد شد و ظلم و جنایت علیه مردم دنیا روز به روز بیشتر می‌شود.

ابوترابی گفت: جبهه مقاومت هر روز در حال تقویت است و همه تجاوز‌ها را در دنیا محکوم می‌کند. ظلم به مردم در هر کشوری محکوم است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی