تیتر امروز

خدا می‌خواست من را تنبیه کند!
بازخوانی یک گفت‌و‌گوی استثنایی با ناصر حجازی بعد از ۱۵ سال

خدا می‌خواست من را تنبیه کند!

جمعه سی‌ام اردیبهشت سالگرد درگذشت ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران است، مردی با خصوصیات منحصر به فرد در دوران بازی و مربی‌گری. بازخوانی یک مصاحبه از او در پایان همکاری‌اش با استقلال در دی ماه ۸۶...
شهدا و جانبازان ناظر بر کار ما هستند و می‌گویند
احمد مازنی در مراسم تجلیل از شهدا و سالگرد آزادسازی خرمشهر:

شهدا و جانبازان ناظر بر کار ما هستند و می‌گویند "قرار ما این نبود"+ویدئو

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز شهدا، جانبازان، آزادگان، همسران، خواهران و برداران آن‌ها نگرانند و با زبان، با قلم و به انحا مختلف، به ما می‌گویند؛ «قرار ما این نبود».
آبله میمون جای کرونا را می‌گیرد؟
برگشت ویروس آفریقایی بعد از کووید ۱۹

آبله میمون جای کرونا را می‌گیرد؟

تب، سردرد، درد عضلانی و خستگی نشانه‌های ابتلا به آبله میمونی است، محققان می‌گویند خطر جدی ندارد، اما شیوع احتمالی آن بعد از کرونا جامعه پزشکی دنیا را نگران کرده است.

«جک X ۷»؛ لوکس‌ترین شاسی بلند کرمان موتور

«KMC K ۷» در زمینه امکانات ایمنی دارای ۴ عدد ایربگ، ترمز دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD و سامانه کنترل پایداری الکتریکی است.

کد خبر: ۱۲۷۹۹۹
۱۴:۰۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

جک X ۷ لوکس‌ترین شاسی بلند کرمان موتور

دیدارنیوز ـ " KMC K ۷ "در حقیقت همون "جک X ۷ " است که در ایران با برند اختصاصی کرمان موتور عرضه شده و با انبوهی از امکانات قصد دارد تا به رقابت با دیگر چینی‌های پرادعای بازار برود.

K ۷ چهره‌ای کاملاً متفاوت نسبت به خودرو‌های معمول بازار دارد و از نظر ابعاد و اندازه، خودرویی بزرگ‌تر نسبت به هیوندای سانتافه است تلقی می‌شود. نمای ظاهری " KMC K ۷ " جذاب و جوان پسند بوده و مانند کوسه‌های سفید طراحی شده است.

در نمای جلویی با جلو پنجره بزرگ و زاویه داری مواجه هستیم که چراغ‌های کوچکی رو نیز در بالا خود به همراه دارد. البته باید بدانید که این چراغ‌های کوچک، دیلایت و راهنما بوده و چراغ‌های اصلی خودرو روی سپر‌ها و در مکانی که مه شکن‌ها باید وجود داشته باشند نصب شده است.

در نمای بغل شاهد قوس‌ها و پیچیدگی‌های خاصی نیستیم چیزی که می‌بینید رینگ‌های ۱۸ اینچی آن است و شیشه‌های عقب یک تیکه و بزرگ که باعث می‌شود تا سرنشینان دید خوبی را به بیرون داشته باشند.

در قسمت پشت خودرو نیز از چراغ‌های به‌هم‌پیوسته سراسری استفاده شده که درکنار سایر المان‌ها نظیر چراغ‌های روی سپر و سراگزوز‌های دوگانه که تزیینی هم هست، جلوه‌ای زیبا و متعادل برای نمای عقب رقم زده اند.

موتوری که روی این خودرو نصب شده از نوع ۱.۵ لیتری توربو شارژ است که توان تولید ۱۷۴ اسب بخار با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر را داشته که با توجه به توان این موتور می‌شود آن را قدرتمند‌ترین پیشرانه ۱.۵ لیتری در خودرو‌های چینی که در ایران مونتاژ می‌شود دانست. همچنین توان این موتور توسط جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه‌تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

وقتی وارد کابین ماشین می‌شوید اهرم تعویض دنده کوچک به همراه مانیتور ۱۲ اینچی که در وسط داشبورد قرار گرفته اولین چیزی است که جلب توجه می‌کند. متریال داخل کابین کیفیت خوبی داشته و روی داشبور هم با چرم نرم مواجه هستید.

فرمون دی کات خودرو هم خوش دست بوده و می‌تونید آن را در ۳ حالت سفت و نرم و نرمال تنظیم کنید. صفحه نمایش داخل داشبورد هم کاملا دیجیتالی طراحی شده و می‌شود رنگ آن را هم در ۳ حالت متناسب با سلیقه خودتون تغییر بدید.

صندلی‌ها چرمی با ابعاد بزرگی که دارند کاملا سرنشین رو در بر گرفته و حس راحتی رو منتقل می‌کنند. صندلی‌ها جلو در هر دو طرف برقی بوده و مجهز به گرم کن و سرد کن هستند. علاوه بر این صندلی راننده به ماساژو هم مجهز است که این نکته می‌تواند یک آپشن مناسب برای سفر‌های طولانی باشد.

" KMC K ۷" در زمینه امکانات ایمنی دارای ۴ عدد ایربگ، ترمز دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD و سامانه کنترل پایداری الکتریکی است.

این خودرو امکانات رفاهی دیگری مثل سیستم صوتی اینفینیتی با ۱۰ عدد بلندگو، پخش فرمت MP ۵، سیستم ناوبری GPS، بلوتوث، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل باد لاستیک ها، دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف و سقف پاناروما، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور، آینه الکتروکرومیک وسط، کروز کنترل، تهویه مطبوع دوگانه و درِ صندوق عقب برقی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

فضای بار " KMC K ۷ "در حالت استاندارد ۹۶۰ لیتر است و همچنین مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور مونتاژی کمتر از ۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد. هنگامی‌که پشت فرمان K ۷ قرار می‌گیرید به دلیل ارتفاع مناسب، تسلط کافی بر سطح جاده دارید و ابهت نسبی خودرو تا حدودی شما ر و جذب می‌کند.

خودرو در هنگام حرکت اولیه به دلیل قرار گیری سیستم توربوشارژ در دور ۱۵۰۰ خیلی زود شتاب گرفته و حرکت اولیه خوبی دارد. تعویض دنده‌ها به خوبی انجام شده و حس یک گیربکس خنگ رو ندارید. در هنگام عبور در دست انداز‌ها هم به لطف سیستم تعلیق مناسب ضربات ناشی از ناهمواری‌های سطح جاده کمتر درون کابین احساس شده و می‌شود گفت سواری نرمی رو با این ماشین تجربه می‌کنید.

در هنگام رانندگی دوربین‌های ۳۶۰ درجه خودرو نمای مناسبی را برای راننده نمایش می‌دهند. این آپشن خصوصا در هنگام دور زدن به خوبی فعال شده و این نکته مثبتی برای K ۷ تلقی می‌شود. صندلی راننده به ماساژو هم مجهز است که این نکته می‌تواند یک آپشن مناسب برای سفر‌های طولانی باشد

هندلینگ و چسبندگی خودرو در پیچ‌ها، مناسب بود، اما در مانور‌های پرشتاب و ناگهانی، بهتر است کمی مراقب باشید و مثل یک هاچبک اسپرت با این خودرو رفتار نکنید.

در مجموع باید بگوییم در میان خودرو‌های چینی" KMC K ۷ " خودرویی است که می‌شود آن را نسبت به برخی از رقبا با کیفیت‌تر دانست و به لطف بازار خوبی که برادر کوچک‌تر یعنی جک S ۵ داشته، برادر بزرگ هم تونسته در بازار آشفته این روز‌های خودرو برای خودش جایگاهی رو به دست آورد که البته در این راه وجود نمایندگی‌های گسترده کرمان موتور برای ارائه خدمات پس از فروش هم برای انتخاب این شاسی بلند می‌تواند تاثیر گذار باشد.

جک X ۷ لوکس‌ترین شاسی بلند کرمان موتور

جک X ۷ لوکس‌ترین شاسی بلند کرمان موتور

جک X ۷ لوکس‌ترین شاسی بلند کرمان موتور

جک X ۷ لوکس‌ترین شاسی بلند کرمان موتور

جک X ۷ لوکس‌ترین شاسی بلند کرمان موتور

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فرادید
برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی