تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قیمت پراید ۲۰۱ میلیون تومان شد!

در حالی که قیمت پراید به ۲۰۱ میلیون تومان رسیده، یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید تا دولت چاره‌ای برای این مشکل پیدا نکند، قیمت‌ها افزایشی خواهند بود.

کد خبر: ۱۲۷۸۴۹
۰۹:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

قیمت پراید ۲۰۱ میلیون تومان شد!

دیدارنیوز: قیمت خودرو ‎پراید ۱۱۱ در حال حاضر ۲۰۱ میلیون تومان است.

به نقل از اعتمادآنلاین، روند فزاینده ‎قیمت خودرو که در سال ۱۴۰۰ شدت یافت، در نخستین ماه سال جدید نیز ادامه پیدا کرد و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این روند همچنان تداوم خواهد داشت.

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو، در همین زمینه گفت: «به نظر نمی‌رسد کاهش قیمتی در راه باشد. تا دولت چاره‌ای برای این مشکل پیدا نکند، قیمت‌ها افزایشی خواهند بود.»

به گفته او، بحث واردات خودرو برای مدت کوتاهی موجب شد سرعت افزایش قیمت‌ها کم شود، اما با طولانی شدن این بحث، دوباره قیمت خودرو‌های داخلی روند صعودی گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی