تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دغدغه نماینده مسجدسلیمان کدام است؟

پتروپالایش مسجدسلیمان، آمریکای لاتین یا آفریقا؟/وظایف ورناصری چیست؟

در حالی که راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان در پیچ خم اداری متوقف شده و ریزگردها مهمان ناخوانده استان شده ولی نماینده مسجدسلیمان از ظرفیت‌های سیاسی و اقتصادی آفریقا و آمریکای لاتین صحبت می‌کند و پیگیر آن است.

کد خبر: ۱۲۷۱۲۸
۲۱:۵۱ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

از متوقف شدن راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان در پیچ و خم اداری تا دغدغه نماینده شهرستان به ظرفیت‌های آفریقا و آمریکای لاتین/دور شدن نماینده مسجدسلیمان از وظایف اصلی/چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
دیدارنیوز ـ خوزستان: در شرایطی که راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان می‌تواند گامی برای بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی این شهرستان باشد، نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، درگیر مسائلی با اولویت‌های پایین‌تر است. راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان در شرایط فعلی بیکاری جوانان و آمار بالای خودکشی که یکی از عوامل آن بیکاری است کار بسیار بزرگی به حساب می‌آید.

در این شریط اما از گوشه و کنار خبرهایی از کارشکنی عده‌ای در مسیر راه‌اندازی پتروپالایش مسجدسلیمان شنیده می‌شود تا جایی که ائمه جمعه شهرهای مسجدسلیمان و لالی چند بار نسبت به راه‌اندازی این پروزه عظیم مطالبی را بیان کردند.

بنابراین ضرورت دارد، ورناصری نماینده فعلی مسجدسلیمان حمایت خود را از راه‌اندازی پتروپالایش نشان دهد و ازسنگ اندازی‌های انجام شده بر سر راه راه‌اندازی آن جلوگیری کند. اما در کمال ناباوری در خبرها می‌بینیم حوزه انتخابیه خود را رها کرده و در قالب کمیسیون پیگیر ظرفیت‌های سیاسی و اقتصادی آفریقا و آمریکای لاتین شده است!

در شرایطی که ریزگردها امان مردم را بریده‌اند و ورناصری باید تذکرات لازم را به مسئولان امر می‌داد و همچنین تذکر لازم به وزیر کار برای تاخیر در راه‌اندازی پتروپالایش را بدهد ولی گویا وقت وکالت خود را صرف اموری می‌کند که خروجی برای مردم منطقه ندارد.

اینجاست ضرب‌المثل "چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است" عینیت می‌یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی