تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

سرپرست جدید سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اهواز منصوب شد

طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، محمودرضا شیرازی به‌عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اهواز منصوب شد.

کد خبر: ۱۲۷۰۰۹
۲۲:۰۳ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

 

سرپرست جدید سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اهواز منصوب شد
 دیدارنیوز |طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، محمودرضا شیرازی به‌عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اهواز منصوب شد.

در حکم آقای شیرازی آمده‌است:

اکنون که به فضل الهی، فصل نوینی از خدمت به مردم شریف و فهیم کلان شهر اهواز فراهم گردیده و شرایط خاص و ظرفیت های قابل توجه این شهر پر آوازه، نوید آینده ای روشن را می دهد،ضرورت مدیریت جهادی، تعهد، تخصص و سلامت،بیش از هر زمان دیگری محسوس است تا مدیران پاکدست و سخت کوش با استعانت از الطاف الهی و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام جد و جهد خویش را بکار بسته و به خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز بپردازد.

فرصت خدمت کوتاه است و زمینه های تلاش برای رشد و شکوفایی شهر بسیار.اغتنام فرصت و اهتمام ویژه در مسیر رفع موانع پیشرفت شهر و شهرداری و حرکت بر مدار عدالت،همچنین توجه ویژه به کاهش مشکلات، خصوصا محلات کم برخوردار از جمله انتظارات بحق مردم قدرشناس اهواز است.

نظر به تعهد، سوابق اجرایی و توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم بعنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری منصوب می گردید.

لازم است با برنامه‌ریزی دقیق علمی و کاربردی همچنین بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی خلاق و متعهد، کشف و تامین منابع و درآمدهای سالم و پایدار بویژه استفاده از توان بخش خصوصی ، در تحقق اهداف سازمانی به‌ویژه مدیریت هوشمند سرمایه‌های سازمانی (اجتماعی انسانی و فیزیکی) و ارتقای سرزندگی شهر تلاش نمایید.

- هماهنگی کامل با مدیریت شهری و هیئت‌مدیره سازمان جهت اعمال سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری

- رعایت قانون و برقراری نظم مالی و اداری و چابک‌سازی سازمان

- تکریم سرمایه‌گذاران جلب اعتماد حداکثری ایشان و تلاش برای رفع مشکلات و موانع مسیر مشارکت

- شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در حوزه‌های مختلف به‌منظور اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهر

- برنامه‌ریزی جهت تسهیل فرآیند مشارکت و عقد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای قانونی شهرداری با سرمایه‌گذاران

- تعامل با سایر بخش‌های شهرداری به‌ویژه معاونت شهرسازی جهت سهولت در صدور پروانه ساختمانی پروژه‌های مشارکتی

- استفاده از کارکنان و کارشناسان خبره و پاک‌دست در سازمان و برخورد جدی با فساد

- اقدام جدی در خصوص شفافیت و رعایت اصل عدالت در تأمین منافع طرفین قراردادهای مشارکتی ازجمله انتظارات از آن مدیریت می‌باشد 

 

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و استفاده از مبانی دین مبین اسلام و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام تأکیدات امام راحل عظیم‌الشأن و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خصوصا در بیانیه‌ ی گام دوم انقلاب اسلامی در ارائه خدمات بی‌وقفه به شهروندان موفق و مؤید باشید.

 

گفتنی است پیش از این محمد سعید الماسی این سمت را بعهده داشت.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی