تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکنش رازآلود همسر ویل اسمیت به سیلی جنجالی/ مادر برنده اسکار: اولین بارش بود

جیدا پینکت اسمیت در شبکه‌های اجتماعی به سیلی همسرش «ویل اسمیت» به «کریس راک» روی صحنه اسکار نود و چهارم (Oscars ۲۰۲۲) واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۲۶۵۰۹
۱۲:۵۹ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱

واکنش رازآلود همسر ویل اسمیت به سیلی جنجالی و معروفش در اسکار ۲۰۲۲

دیدارنیوز ـ پینکت اسمیت در اینستاگرام می‌نویسد: «فصل التیام است و من برایش آماده ام.»

این بیانیه رمزآلود یک روز پس از عذرخواهی «ویل اسمیت» به خاطر حمله فیزیکی به راک در مراسم اسکار منتشر شده است.

تنش زمانی به وجود آمد که راک در سالن دولبی لس آنجلس پیش از معرفی برنده اسکار بهترین مستند با سر طاس پینکت اسمیت شوخی کرد و گفت: «جیدا، مشتاقم «جی. آی. جین ۲» را ببینم.»

پس از سیلی اسمیت، راک فقط به شوخی ادامه داد: «سیلی ویل اسمیت باعث شد خودم را خراب کنم!» و اضافه کرد که بینندگان مراسم «مهم‌ترین اتفاق در تاریخ تلویزیون» را شاهد بوده اند.

اسمیت دو مرتبه با الفاظ رکیک راک را خطاب قرار داد، اما این لحظات در تلویزیون‌ای بی سی سانسور شدند. دقایقی پس از این درگیری، اسمیت دوباره روی صحنه آمد تا اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول را برای «شاه ریچارد» (King Richard) دریافت کرد. او هم پس از دریافت جایزه و هم پس از مراسم با انتشار یک بیانیه از راک و آکادمی عذرخواهی کرد.

پینکت اسمیت چند روز پیش از اسکار در پلتفرم تیک تاک از بیماری طاسی خود گفته بود: «هیچ اهمیتی نمی‌دهم که مردم در مورد این سر طاس من چه فکر می‌کنند. حدس می‌زنید چرا؟ چون عاشقش هستم.»

«کارولاین اسمیت» مادر «ویل اسمیت» نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی محلی «اکشن نیوز» فیلادلفیا نسبت به اتفاقات اسکار امسال واکنش نشان داده و می‌گوید: «یک شخص عادی و مردم دار است. اولین بار بود که می‌دیدم از کوره در می‌رود. اولین بار در زندگی اش… هرگز ندیده ام چنین کاری کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی