تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عذرخواهی ویل اسمیت از مجری اسکار؛ احساساتی واکنش نشان دادم

ویل اسمیت، بازیگر مطرح هالیوود که در مراسم اسکار امسال در اقدامی عجیب در واکنش به شوخی توهین‌آمیز کریس راک مجری اسکار به او سیلی زده بود، با انتشار پیامی از او عذرخواهی کرد.

کد خبر: ۱۲۵۷۹۶
۱۱:۴۸ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۱

عذرخواهی ویل اسمیت از مجری اسکار؛ احساساتی واکنش نشان دادم

دیدارنیوز: ویل اسمیت روز دوشنبه با انتشار پستی در اینستاگرام از کریس راک، کمدین و مجری مراسم اسکار عذرخواهی کرد.

ستاره هالیوود یکشنبه شب پس از شوخی کریس راک درباره موی سر همسرش، جیدا پینکت اسمیت، بالای صحنه رفت و یک سیلی به گوش او زد و فریاد کشید: «اسم همسر من از دهن کثیفت بیرون نیاید.»

برنده جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول مرد برای بازی در فیلم شاه ریچارد در حساب اینستاگرامی خود با ابراز پشیمانی از این رفتار خطاب به کریس راک نوشت: «می‌خواهم به صورت عمومی از تو بخواهم که مرا ببخشی. کاری که من کردم بی‌جا و اشتباه بود. رفتار دیشب من در مراسم اسکار غیرقابل بخشش و توجیه‌ناپذیر بود. شوخی‌هایی در این سطح، بخشی از کار ما است، اما شوخی درباره مشکل سلامتی جیدا برای من زیادی بود و احساساتی واکنش نشان دادم.»

این ماجرا عملا مراسم اهدای جوایز نود و چهارمین دوره آکادمی اسکار را تحت‌الشعاع قرار داد. آکادمی اسکار با محکومیت واکنش ویل اسمیت اعلام کرد که در این باره تحقیق خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی