تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

استعفای «ویل اسمیت» از آکادمی اسکار

ویل اسمیت بازیگر مطرح هالیوود پس از حواشی به وجود آمده بابت سیلی زدنش به کریس راک، مجری مراسم اسکار امسال از آکادمی اسکار کناره‌گیری کرد.

کد خبر: ۱۲۶۰۷۷
۱۱:۲۰ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۱

استعفای «ویل اسمیت» از آکادمی اسکار

دیدارنیوز: در سایه حواشی مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۲۲، «ویل اسمیت» اعلام کرد از عضویت در آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی اسکار کناره گیری کرده است.

به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر ۵۳ ساله که در جریان مراسم اسکار ۲۰۲۲ به دلیل شوخی «کریس راک» کمدین آمریکایی با ظاهر همسرش به روی صحنه رفت و به او سیلی زد، گرچه پیش از این به صورت رسمی عذرخواهی کرده بود، اما با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تمامی عواقب رفتار خود را خواهد پذیرفت و از آکادمی اسکار کناره‌گیری خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: «عمل من در مراسم نود و چهارمین دوره جوایز اسکار، شوکه‌کننده، دردناک و غیرقابل توجیه بود. فهرست کسانی که از حرکت من آزرده شده بسیار طولانی است و شامل کریس راک، خانواده‌اش، بسیاری از دوستان عزیر و کسانی که دوستشان دارم و تمامی مخاطبان در سراسر جهان می‌شود. من به اعتماد آکادمی خیانت کردم و دیگر نامزد‌ها و برندگان را از فرصت جشن گرفتن کار‌های فوق‌العاده‌اشان محروم کردم. می‌خواهم بار دیگر کسانی که به دلیل دستاورد خود شایسته توجه بودند در کانون تمرکز قرار دهم و به آکادمی اجازه دهم تا به کار فوق‌العاده‌اش در حمایت از خلاقیت و هنر در سینما ادامه دهد».

آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی اسکار چند روز پیش اعلام کرده بود بررسی حواشی شب مراسم اسکار نود و چهارم را آغاز کرده و به تخلفات «ویل اسمیت» شامل برخورد فیزیکی نامناسب، رفتار تهدیدآمیز و توهین‌آمیز و به خطر انداختن یکپارچگی آکادمی رسیدگی خواهد کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی