تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

تمهیدات ترافیکی روز‌های پایانی سال تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای پنجشنبه و جمعه آخر امسال خبر داد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت ترافیکی در روز‌های پایانی این هفته شرایط ویژه‌ای خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۴۸۸۶
۱۴:۰۶ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

تمهیدات ترافیکی روز‌های پایانی سال تهران اعلام شد

دیدارنیوز ـ سردار محمدحسین حمیدی روز دوشنبه درخصوص جلسه مشترک با مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) برای روز‌های پایانی سال اظهار داشت: با افزایش چشمگیر مراجعات مردم به بهشت زهرا (س) روبرو خواهیم بود از این رو از چند ماه گذشته هماهنگی و جلسات مشترکی با مجموعه شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا و شهرری برگزار کردیم.

وی ادامه داد: تصمیم‌های موثری در خصوص وضعیت زیرساختی محل و معابر منتهی به بهشت زهرا (س) اتخاذ کردیم که از جمله راه اندازی پارکینگ‌های مختلف، بازگشایی در‌های جدید و بهینه سازی ورود و خروج مراجعه کنندگان به بهشت زهرا است.

این مسئول اضافه کرد: در همین خصوص محدودیت‌هایی را برای تردد کامیون و ماشین‌های سنگین درنظر گرفتیم که این مسئله می‌تواند در بهبود وضعیت ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال موثر باشد.

به گفته وی، تردد در مسیر جاده قم به تهران برای کامیون‌ها از تقاطع سالمندان، ممنوع است و رانندگان کامیونی که قصد سفر به سمت شرق کشور را دارند باید از پل قاسم آباد به سمت ورامین جاده امام رضا (ع) را انتخاب کنند و رانندگانی که قصد دارند به سمت غرب کشور تردد کنند جاده قدیم ساوه، اسلامشهر، بزرگراه آزادگان را انتخاب کنند.

حمیدی اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه پایان سال در این مسیر از ساعت چهار صبح تا ساعت ۲۰ اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: استفاده از مسیریاب داخلی نشان که اطلاعات مختلف سفر در آن بارگذاری شده است می‌تواند دراین مسیر کمک حال شهروندان باشد.

فعالیت ۲۴ ساعته بهشت زهرا (س) در ۲ روز پایانی سال

سعید غضنفری مدیر عامل بهشت زهرا (س) نیز در این باره گفت: سازمان بهشت زهرا در ۲ روز پایانی سال ۲۴ ساعته فعال است و در ایستگاه‌های مترو بهشت زهرا (س) خودرو‌هایی را به شکل رایگان فعال می‌کنیم تا مردم به راحتی به قطعات مدنظرشان تردد داشته باشند.

وی افزود: خواهش ما از زائران اهل قبور این است که مدت زمان حضورشان را به حداقل برسانند و از برگزاری مراسم و تشریفات معمول خودداری کنند که این مسئله می‌تواند در مدیریت تردد و برگزاری مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال برای دیگران خدشه ایجاد کند.

مدیرعامل بهشت زهرا (س) از شهروندان خواست که با توزیع سفر در روز‌های پایانی و مدیریت زمان با آرامش و آسایش بیشتری به زیارت اهل قبور بپردازند.

غضنفری خاطرنشان کرد: برای تغییر ذائقه و نگاه مراجعان و به مناسبت روز شهید برای اولین بار یک فرش گل یکهزار و صدمتری را در ورودی باب الشهدا آماده کردیم و ۲۵ هزار لاله را شروع به کاشت کردیم که می‌تواند در وضعیت روحی مراجعان تاثیرگذار باشد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: ترافیک تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی