تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیش‌بینی افزایش ترافیک تهران در اسفندماه

رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح‌های ویژه برای تأمین امنیت مراکز خرید و مراکز تجمعی و همچنین روان سازی و مدیریت ترافیک برای روز‌های پایانی سال خبر داد.

کد خبر: ۱۲۱۸۳۱
۱۲:۴۲ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

پیش بینی افزایش ترافیک تهران در اسفندماه

دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی درباره تمهیدات پلیس برای روز‌های پایانی سال و ایام منتهی به نوروز اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه طرح‌های ترکیبی پلیس با مشارکت پلیس امنیت، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی و پلیس راهور به اجرا درمی آید. بر این اساس سه پلیس پیشگیری، آگاهی و امنیت نسبت به تأمین امنیت مراکز خرید و مراکز تجمعی و همچنین شهروندان و افراد حاضر در این مراکز اقدام خواهند کرد.

وی افزود: همچنین با اجرای طرح‌های عملیاتی با اراذل اوباش و همچنین فروشندگان مواد محترقه در پایتخت برخورد خواهیم کرد.

در حوزه ترافیکی نیز پلیس راهور در این زمینه فعالیت خواهد کرد و نسبت به روان سازی ترافیک در اطراف مراکز خرید و اماکن پرتردد و معابر اصلی اقدام خواهد کرد.

پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی ترافیک تهران در اسفند

رحیمی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم که در روز‌های پایانی سال و به خصوص اسفندماه ترافیک در برخی از معابر ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، گفت: در همین راستا نیز برنامه‌های ویژه ترافیکی را برای این منظور در نظر گرفته ایم.

رحیمی با بیان اینکه در روز‌های منتهی به پایان سال پلیس برای تأمین امنیت و آرامش مردم در آماده باش کامل خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم مردم و کسبه و صنوف نیز کمال همکاری را با پلیس داشته باشند.

وی در پایان درباره زمان اجرای طرح‌های عملیاتی نیز گفت: از صبح و همزمان با آغاز ترافیک صبحگاهی و فعالیت صنوف این طرح آغاز شده و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت. البته پس از آن نیز مأموران پلیس مانند همیشه در مأموریت خود حاضر بوده و در آماده باش هستند.

وی از شهروندان خواست که زمان انجام خرید‌های خود را به روز‌های پایانی سال موکول نکرده و آن را مدیریت کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ترافیک تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی