تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور

جاده‌ها یک‌طرفه نمی‌شود/ رانندگان حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از افزایش بار ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه خبر داد و گفت: پلیس برنامه‌ای برای یکطرفه‌شدن جاده‌ها پیش‌بینی نکرده است بنابراین هموطنان بازگشت خود را به ساعات آخر روز جمعه (۲۹ بهمن) موکول نکنند تا به ترافیک سنگین دچار نشوند.

کد خبر: ۱۲۲۱۸۵
۱۲:۰۹ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

جاده‌ها یک‌طرفه نمی‌شود

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی از ادامه روند بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران و قسمتی از استان اردبیل خبر داد و افزود: این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است بنابراین در جاده‌های کوهستانی به‌ویژه جاده‌های فرعی نیاز است که رانندگان حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود بارندگی در دو سه روز گذشته، خوشبختانه هیچ مشکل ترافیکی اعم از انسداد راه یا محدودیت ترافیکی در جاده‌ها نداشتیم.

راه‌های مسدود

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره جاده‌های مسدود گفت: اکنون جاده نهبندان به شهداد مسدود است که به علت جاری شدن سیلاب‌های محلی از سال ۹۸ عملا در این جاده امکان تردد فراهم نیست همچنین جاده ریگان- ایرانشهر و دهکران – حسین آباد مسدود اعلام شده است.

وضعیت ترافیکی جاده‌ها

شیرانی درباره وضعیت راه‌های منتهی به تهران خاطرنشان کرد: بار ورودی به شهر تهران کماکان در آزادراه کرج به تهران و در جاده شهریار به تهران در چند نقطه مانند شهر قدس در محدوده زرنان سنگین به چشم می‌خورد.

وی افزود: روز دوشنبه ۲۵ بهمن، شاهد افزایش تردد در جاده‌ها بودیم که خوشبختانه به دلیل اینکه هموطنان سفر‌های خود را مدیریت کرده بودند و سفر‌ها به صورت ناگهانی در ظهر دوشنبه شروع نشد، مشکل ترافیکی نداشتیم و همین موضوع باعث شد که ترافیک نسبتا روانی را در جاده‌ها به‌ویژه جاده‌های شمالی شاهد باشیم.

شیرانی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود، روند افزایش تردد و سفر‌های بین شهری به علت تعطیلی روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری در جاده‌های کشور ادامه یابد و روز جمعه شاهد بار ترافیک سنگین‌تری در مسیر‌های برگشت به مبدا در کل کشور باشیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور توصیه کرد: هموطنان با توجه به تعطیلی چند روز گذشته، بازگشت خود را به ساعات آخر روز جمعه (۲۹ بهمن) موکول نکنند و با توجه به ظرفیت محدود شبکه جاده‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که به ترافیک سنگین دچار نشوند.

سبقت و سرعت غیرمجاز عامل تصادفات اخیر

شیرانی با یادآوری اینکه چند مورد حادثه تصادف منجر به جرح و فوت مهم در دو سه روز گذشته رخ داده است، افزود: علت عمده این تصادفات، سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز بود. بر همین اساس توصیه می‌کنیم رانندگان هم نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام ویژه داشته باشند همچنین از هرگونه عجله و شتاب و بی‌حوصلگی در رانندگی که منجر به تخلف سرعت غیرمجاز می‌شود و حوادث ناگواری را رقم می‌زند، خودداری کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی