تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نجات معجزه‌آسای دختر فراری/ کاربر پلیس ۱۱۰ فرشته نجات دختر فراری شد

با پیگیری کاربر پلیس ۱۱۰، دختری که در دام پسری جوان گرفتار شده و از یکی از شهر‌های شرقی کشور به کرج فرار کرده بود، به خانه برگشت.

کد خبر: ۱۲۲۸۰۹
۱۲:۲۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

نجات معجزه‌آسای دختر فراری

دیدارنیوز ـ ساعت ۹:۳۰ صبح ۲۸ بهمن ماه وقتی زنگ تلفن ۱۱۰ پلیس کرج به صدا درآمد، یکی از کاربران گوشی را برداشت و از پشت تلفن صدای مضطرب و نگران زنی را شنید که کمک می‌خواست.

زن می‌گفت که از یکی از شهر‌های شرقی کشور تماس می‌گیرد و نگران خواهر نوجوانش است. او سپس توضیح داد: خواهرم از مدتی قبل و از طریق فضای مجازی با پسری در کرج آشنا شد و آن پسر با وعده دروغین ازدواج، وی را فریب داد و کاری کرد که خواهرم خانه را بی‌خبر ترک کرده و به کرج بیاید. اما چند روز بعد در حالی که گریه می‌کرد و پشیمان بود با ما تماس گرفت و گفت که در خانه‌ای در کرج زندانی است و درخواست کمک کرد. او آدرس خانه را نمی‌دانست، اما شماره راننده اینترنتی که او را به این خانه رسانده بود به ما گفت و بعد تلفن قطع شد و حالا به‌شدت نگران خواهرم هستیم.

به‌دنبال این تماس کاربر پلیس برای نجات دختر نوجوان دست به‌کار شد. او ابتدا با راننده اینترنتی تماس گرفت و با پرس و جو از او، نشانی خانه‌ای که دختر نوجوان را به آنجا رسانده بود به‌دست آورد. پس از آن ماجرا را به کلانتری اطلاع داد و به این ترتیب مأموران گشت کلانتری راهی نشانی مورد نظر شدند و ضمن دستگیری فردی که دختر نوجوان را فریب داده بود، خانواده دختر را برای تحویل گرفتن دخترشان به کلانتری دعوت کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به قدردانی خانواده دختر از پلیس گفت: با دستور فرمانده انتظامی استان، کاربر مرکز فوریت پلیسی به نحو مقتضی تشویق شد.

برچسب ها: پلیس پایتخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی