تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای پیشگیری از وقوع جرم؛

استقرار تیم‌های پاس پیاده و گشت‌های پلیس خودرویی در پایتخت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از استقرار تیم‌های پاس پیاده و گشت‌های خودرویی برای پیشگیری از وقوع جرم در پایتخت خبر داد.

کد خبر: ۱۲۲۴۶۲
۱۸:۴۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

استقرار تیم‌های پاس پیاده و گشت‌های پلیس خودرویی در پایتخت

 

دیدانیوز: "جلیل موقوفه‌ای" رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگویی گفت: کلانتری‌ها اصولا مانند پزشکان عمومی هستند که مردم برای هر موردی مانند تصادف، درگیری، سرقت، اختلاف حساب و... به کلانتری مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت در کلانتری‌ها به صورت شبانه‌روزی است، ادامه داد: زمان رسیدگی به شکایات مردم با توجه به موردی که برای آن مراجعه کرده‌اند متفاوت است، البته در مجموع تلاش می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان به درخواست و شکایات مردم رسیدگی شود.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که درخصوص مقابله با سرقت‌های خرد چه اقداماتی در پلیس پیشگیری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در پلیس پیشگیری طرح‌های منطقه‌ای مانند طرح رعد را به صورت ماهانه اجرا می‌کنیم. همچنین طرح‌های امنیت و آرامش نیز در طول هفته توسط سرکلانتری‌ها در حوزه استحفاظی‌شان اجرا می‌شود.

سرهنگ موقوفه‌ای خاطرنشان کرد: همچنین طرح‌های مبارزه با کیف‌قاپی و سرقت منزل به صورت دائم توسط کلانتری‌ها در پلیس پیشگیری اجرا و این طرح‌ها در دستور کار است و با جرائم برخورد می‌شود. با اجرای این طرح‌ها پلیس به توفیقات خوبی نیز دست پیدا کرده است.

وی درباره کاهش وقوع سرقت تصریح کرد: الحمدالله در ماه گذشته یعنی از ابتدای دی ماه در وقوع سرقت کاهش داشته‌ایم. همچنین در کشفیات نیز با افزایش روبرو بوده‌ایم.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین درباره اقدامات پیشگیرانه گفت: پلیس با برنامه‌ریزی و تحلیل جرم، اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین با اجرای طرح‌های مختلف و تیم‌های پاس پیاده و گشت‌های خودرویی از وقوع جرم پیشگیری می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی