تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رانش زمین در بزرگ‌ترین اتوبان تهران/ ترافیک در همت سنگین است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران از رانش زمین در بزرگ‌ترین اتوبان پایتخت خبر داد.

کد خبر: ۱۲۷۷۷۷
۱۲:۱۸ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

رانش زمین در بزرگ‌ترین اتوبان تهران

دیدارنیوز ـ سرهنگ علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: ساعت ۹ صبح امروز شاهد رانش زمین در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت قبل از پل بزرگراه شهید چمران بودیم. رانش زمین در قسمت تپه فضای سبز مجاور بزرگراه منجر به ریخته شدن خاک بر سطح بزرگراه شد.

به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران، بر اثر این اتفاق شاهد ترافیک سنگینی در این محدوده هستیم که عوامل پلیس راهور و شهرداری تهران در محل مشغول عملیات هستند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: مسیر مسدود نیست، اما تردد خودرو‌ها به کندی انجام می‌شود که با تلاش عوامل شهرداری تا دقایقی دیگر محل ایمن سازی خواهد شد. عوامل پلیس راهور در جهت آسان شدن تردد شهروندان در محل حضور دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی