تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی در پایان هفته را اعلام کرد و گفت: تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) در جاده‌های شمالی کشور ممنوع شد.

کد خبر: ۱۲۸۳۰۳
۱۱:۱۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به خبرنگار ایرنا گفت: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در مسیر‌های کرج چالوس- هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

به گفته وی، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود و همچنین تردد تمام تریلر‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه هشتم و نهم اردیبهشت از مسیر هراز ممنوع است.

وی تاکید کرد: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور یادآو شد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: ترافیک تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی