تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

۳۸ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۳۸دستگاه رمز ارز غیرمجاز در شهرهای اهواز، حمیدیه و باوی با همکاری عوامل انتظامی کشف و جمع‌آوری شد.

کد خبر: ۱۲۴۵۴۹
۱۷:۰۶ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

۳۸ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف شد

دیدارنیوز| عبدالحمید عباس شیاری با اشاره به اینکه این تعداد دستگاه ماینر از نوعM۳ ،۳ Sبودند بیان کرد: ۱۱ دستگاه ماینر در منطقه پاداد شهر اهواز با همکاری کلانتری ۲۳، تعداد ۹ دستگاه در روستای گمبوعه از توابع شهرستان حمیدیه توسط عوامل انتظامی کشف و جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه این تعداد دستگاه در هفته جاری کشف و جمع آوری شدند ، ادامه داد : تعداد ۱۶ دستگاه ماینر مدل M۳ در روستای گبیر در بخش عنافچه شهرستان باوی و تعداد ۲ دستگاه ماینر استخراج"ریگ"رمز ارز اتریوم در منطقه شهرک برق اهواز کشف و جمع آوری شد.

شیاری گفت: از شهروندان انتظار داریم با رعایت الگوی مصرف و کمک به شناسایی دارندگان برق غیرمجاز و دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرقانونی، ما را در برخورداری از شبکه پایدار و با ولتاژ کیفی یاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود:همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارایه خدمات مطلوب کمک کرده و تا سقف  مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز ازطریق اپلیکیشن"برق من"سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat " و نیز با شماره گیری۱۲۱ و ۱۵۲۱ برای ثبت گزارش و معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آنها در ایران غیرمجاز است.

 در ۲ هفته ابتدای اسفند ۱۴۰۰ تعداد ۱۷ دستگاه ماینر در ۲ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف و جمع آوری شد.
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی