تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
معاون بهداشت علوم پزشکی اهواز عنوان کرد

روند واکسیناسیون خوزستانی‌ها راضی‌کننده نیست

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: روند مراجعه مردم برای واکسیناسیون به ویژه افرادی که تاکنون واکسن تزریق نکرده‌اند، راضی‌کننده نیست.

کد خبر: ۱۲۳۹۲۲
۱۲:۲۳ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

 

روند واکسیناسیون خوزستانی‌ها راضی‌کننده نیست دیدارنیوز خوزستان|دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار و ۶۲ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند و پس از بررسی‌های بالینی و تشخیصی، ۴۷۶ بیمار شناسایی شده‌اند که میزان موارد شناسایی شده نیز نسبت به روز گذشته، ۹۲ مورد کمتر شده است.

 وی با اشاره به روند کاهشی مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها افزود: در این مدت ۴۷ نفر در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید در بیمارستان‌ها نسبت به روز قبل ۲۳ نفر کمتر شده است. در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند که تعداد فوتی‌ها نسبت به روز قبل، هشت مورد کمتر بوده است.

علوی گفت: مقایسه شاخص‌های مربوط به هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان ۳ هزار و ۸۳۱ مورد معادل ۴۶ درصد، تعداد بستری‌ها  ۱۱۸ مورد معادل ۳۵.۵ درصد و تعداد فوتی‌ها ۱۴ مورد معادل ۱۷ درصد کاهش یافته است بنابراین پیش‌بینی می‌شود احتمالا خوزستان هفته آینده از موج بیماری خارج شود.

وی افزود: روند مراجعه مردم برای واکسیناسیون به ویژه افرادی که تاکنون واکسن تزریق نکرده‌اند، راضی‌کننده نیست. در هفته گذشته تنها ۱۲ هزار و ۷۳۳ نفر برای تزریق نوبت اول مراجعه کردند که این رقم برای خوزستان کم است.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: پوشش واکسیناسیون به جز نوبت سوم در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن تغییر چندانی نداشته است؛ پوشش نوبت اول واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال ۸۴.۹ درصد و نوبت دوم ۷۲.۵ درصد و نوبت سوم در افراد بالای ۱۸ سال ۳۰ درصد بوده است.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی