تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
بیانیه استقلال و واکنش وریا

ترکش‌های اخراج پرحاشیه کاپیتان استقلال

غفوری اواخر نیم فصل اول، بسیاری از بازی‌ها را از روی نیمکت آغاز کرد و با ورود صالح حردانی، شرایط برای او سخت‌تر شده است. موضوعی که باعث شد شایعه اختلاف او با مجیدی مطرح شود و اتفاقات دیروز، این شایعه را تقویت کرد.

کد خبر: ۱۲۲۷۴۱
۰۷:۳۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

ترکش‌های اخراج پرحاشیه کاپیتان استقلال

دیدارنیوز: فرهاد مجیدی تصمیم گرفته کاپیتان تیمش را در اختیار کمیته انضباطی قرار دهد و وریا هم، واکنشی تند نشان داده است.

تمرین روز گذشته (دوشنبه) استقلال با یک حاشیه ویژه همراه بود. حاشیه‌ای که پس از نیمکت نشینی طولانی وریا غفوری در استقلال، قابل پیش بینی به نظر می‌رسید. فرهاد مجیدی در تمرین استقلال، به غفوری بخاطر کیفیت تمریناتش تذکر داد و همین موضوع هم، کاپیتان آبی‌ها را عصبانی کرد. تا حدی که موقع خروج، کاورش را به زمین کوبید و به بطری کنار زمین لگد زد. غفوری بعد از تمرین، گفت بخاطر درد انگشت پایش عصبانی شده و چنین کاری انجام داده، اما واکنش مجیدی، عمق این اختلاف را مشخص کرد.

مجیدی پس از تمرین، غفوری را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه گذاشت. استقلال هم با انتشار اطلاعیه‌ای، این موضوع را تایید کرد: «با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری به دلیل تخلف انضباطی در تمرین روز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و مجوز شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.» غفوری اواخر نیم فصل اول، بسیاری از بازی‌ها را از روی نیمکت آغاز کرد و با ورود صالح حردانی، شرایط برای او سخت‌تر شده است. موضوعی که باعث شد شایعه اختلاف او با مجیدی مطرح شود و اتفاقات دیروز، این شایعه را تقویت کرد.

وریا غفوری، واکنش تندی به اطلاعیه استقلال و برخورد باشگاه داشت. او در مصاحبه‌ای، از استقلالی‌ها بخاطر عجله کردن بیش از حد برای چنین برخوردی انتقاد کرد: «از انتشار این خبر متعجب شدم و سرمربی این تیم بدون آنکه با من صحبت کند و از من بپرسد که چه اتفاقی افتاده، مرا در اختیار باشگاه قرار داده است. چند وقتی بود که انگشت پایم درد می‌کرد و وقتی در تمرین امروز به پایم ضربه خورد، یک لحظه عصبانی شدم و کاورم را گوشه‌ای انداختم و، چون از درد عصبی بودم به بطری آب معدنی هم لگد زدم. انگار عده‌ای هول بودند که هر چه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بدهند و هنوز تمرین تمام نشده بود که خبر ناراحتی سرمربی تیم از من منتشر شد.»

بعید است این مشکل، چندان طولانی شود، اما در روز‌های صدرنشینی استقلال حاشیه‌ای دردسرساز برای آن‌ها به وجود آورده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی