تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

تشکر ترامپ ار اردوغان به خاطر آزادی برانسون

رئیس جمهوری آمریکا از همتای ترکیه ای خود به دلیل آزادی کشیش آمریکائی تشکر کرد.

کد خبر: ۱۲۱۵۷
۰۸:۵۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز شنبه در پیامی توئیتری از رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به به دلیل آزادی کشیش آمریکائی تشکر کرد.
 
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه نوشت: با کشیش اندور برانسون که از ترکیه آزاد شده است، ساعت 02:30 عصر (به وقت محلی) در محل کاخ سفید دیدار دارم.
 
«اندرو برانسون» کشیش آمریکایی که در ترکیه به همکاری با عوامل کودتای نافرجام 15 جولای 2016 در این کشور متهم شده بود در حبس خانگی به سر می بُرد.
 
وی در شهر ازمیر ترکیه تحت محاکمه‌ بود و به اتهام همکاری با کودتاچیان ترکیه، همدستی با گروه های تروریستی، همکاری با گروه گولن و پ‌ک‌ک و نیز جاسوسی به نفع آمریکا به 35 سال زندان محکوم شده و از نهم دسامبر 2016 (19 آذرماه 1395) تا دیروز در بازداشت موقت به سر می بُرد. ترکیه بارها به درخواست آمریکا و وکلای این کشیش محبوس مبنی بر آزادی وی از زندان پاسخ منفی داده بود.
 
روز گذشته دادگاه رسیدگی کننده به اتهامات اندرو برانسون در ترکیه تشکیل شد که این دادگاه رأی به 3 سال حبس برای این کشیش آمریکایی داد؛ اما از آنجا که وی تقریبا از 3 سال قبل در ترکیه در بازداشت بود؛ رای آزادی وی صادر شد.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی