تیتر امروز

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.

واکنش واعظی به ادعای دخالت دفتر رئیس‌جمهور درانتخاب وزرا

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: ترکیب اعضای فعلی کابینه نه منتسب به فردی است و نه جناح خاصی، بلکه تمامی تفکرهای همسو با دولت که در انتخابات و رأی ۲۴ میلیونی حضور داشتند در کابینه هم حضور فعال دارند.

کد خبر: ۱۲۰۶۵
۰۹:۴۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سیدمحمود واعظی درباره انتقاد برخی که می‌گویند دفتر رئیس‌جمهور در انتخاب وزرا نقش دارند و به نوعی آن را دخالت عنوان می‌دانند،‌ گفت: اول این‌که؛ این حرف، حرف بی‌مبنایی است. سوال این‌جاست رئیس‌جمهور چرا دفتر دارد؟ دفتر ریاست جمهوری برای این ایجاد شده است که مقدمات آنچه که رئیس دولت در نظر دارد را فراهم کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: وظیفه ماست آن‌چه رئیس‌جمهور از ما می‌خواهد را انجام دهیم. یک روز وزرا و استاندارهاست و زمانی مسائل دیگر مطرح می‌شود که دفتر وظیفه دارد مطالعات، بررسی‌ها و مشورت‌ها را انجام و نتیجه را خدمت ایشان ارائه دهد.

وی با بیان این‌که از نظر من آن‌چه که اشکال دارد این است که دفتر رئیس جمهور به جای رئیس جمهور بخواهد کار انجام دهد، گفت: در دفتر ریاست جمهوری ما مقدمات را فراهم می‌کنیم و تصمیم‌ نهایی را در همه زمینه‌ها شخص رئیس‌جمهور می‌گیرد.

واعظی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عنوان می‌شود وزرای پیشنهادی در کابینه از سوی برخی از افراد در دولت انتخاب می‌شوند و منتسب به عده‌ای می‌دانند آیا چنین است، گفت: ترکیب اعضای فعلی کابینه نشان می‌دهد که نه منتسب به فردی است و نه جناح خاصی، بلکه تمامی تفکرهای همسو با دولت که در انتخابات و رأی ۲۴ میلیونی حضور داشتند در کابینه هم حضور فعال دارند. تجربه نشان داده است که آقای روحانی به هیچ عنوان این‌گونه که گفته می‌شود، تصمیم نمی‌گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی