تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

درخواست اصلاح تعرفه‌های مهندسان سازمان نظام مهندسی

گروهی از منهدسان فعال و عضو سازمان نظام مهندسی کشور با راه‌اندازی کارزاری خواستار اصلاح تعرفه‌های مهندسان عضو این سازمان شدند.

کد خبر: ۱۲۰۰۱۳
۱۷:۰۵ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

درخواست اصلاح تعرفه‌های مهندسان سازمان نظام مهندسی

 

دیدارنیوز: گروهی از منهدسان فعال و عضو سازمان نظام مهندسی کشور با راه‌اندازی کارزاری خواستار اصلاح تعرفه‌های مهندسان عضو این سازمان شدند.

در متن این کارزار که خطاب به رئیس سازمان نظام مهندسی نوشته شده و تا امروز نزدیک به ۷ هزار و ۵۰۰ نفر آن را امضا کرده‌اند، آمده است:
«ما به نمایندگی از جامعه مهندسی کشور این کارزار را تنظیم کرده‌ایم. تعرفه خدمات مهندسی که به مهندسین طراح و ناظر پرداخت می‌شود کاملاً غیرمنطقی و پایبن‌تر از حد تعیین شده در قانون است. منبع و سند تعیین تعرفه‌های مهندسی جدول صفحه ۷۴ کتاب مبحث دوم از سری کتب مقررات ملی است که کاملاً دقیق و روشن به این مقدار اشاره کرده است.

این موضوع که باید در سطح کشور یکنواخت اجرا شود، متأسفانه به دستور و صلاحدید هیئت‌مدیره‌های سازمان نظام مهندسی هر استان واگذار شده که اغلب به ضرر جامعه مهندسین است و تعرفه‌های پایینی را برای مهندسین تعیین می‌کنند که این امر نیز با فاصله زمانی چند سال یک‌بار ابلاغ و اجرایی می‌شود.

با توجه به اینکه مسئولیت مهندسی مادام‌العمر است و بسیار مسئولیت‌های سنگینی بر دوش مهندسین گذاشته می‌شود. متأسفانه مبالغ پرداختی به عنوان حق‌الزحمه به هیچ شکل درخور این حجم از مسئولیت نیست.

این موضوع مورد اعتراض تک‌تک مهندسین فعال در عرصه ساخت و ساز در کل کشور در تمام استان‌ها و شهرستان‌هاست. از تمام هم‌صنفان گرامی دعوت می‌کنیم که با امضای خود ما را همراهی کنند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی