تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

رضایت مسئولین از میزبانی لالی در مسابقات فوتسال/لزوم تکمیل خوابگاه اداره ورزش و جوانان لالی برای میزبانی مسابقات

رئیس هیات فوتبال لالی با اشاره به رضایت مسئولین از برگزاری مسابقات در گذشته در این شهرستان، گفت: خوابگاه اداره ورزش و جوانان لالی حدود ۶ سال تکمیل و نیاز به تجهیزات دارد و در صورت آماده شدن این خوابگاه ۹۰ درصد مشکلات این شهرستان در میزبانی مسابقات برطرف خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۹۶۱۶
۱۳:۰۴ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: علی فولادی رئیس هیات فوتبال شهرستان لالی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان لالی در یک ماه گذشته میزبان مسابقات فوتسال رده نونهالان استان خوزستان بوده و هیات فوتبال خوزستان و مسئول کمیته فوتسال استان از نحوه میزبانی لالی رضایت کامل داشتند، در ادامه به در خواست مسئولین و اهالی ورزش با درخواست میزبانی مسابقات کشوری در این شهرستان نیز موافقت شد.

وی افزود: امروز در فرمانداری شهرستان لالی جلسه شورای ورزش برگزار شد تا روسای ادارات جهت همکاری و مهیا کردن خوابگاه تیم‌های مهمان همکاری خوبی داشته باشند.

فولادی تصریح کرد: انتظاری که از مسئولان ورزش استان داریم این است که در حدود ۶ سال خوابگاه اداره ورزش و جوانان لالی از لحاظ فیزیکی تکمیل شده و فقط منتظر تجهیزات این خوابگاه هستیم که متاسفانه به حال خود رها شده است.

رئیس هیات فوتبال شهرستان لالی گفت: اگر این خوابگاه آماده بود ۹۰ درصد مشکلات ما در برگزاری مسابقات حل شده بود و در خصوص بودجه مسابقات نیز تیم، خیرین و اعضای تیم و تا حدودی هم هیات فوتبال لالی نیز مخارج را تامین می‌کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به جلسه امروز شورای ورزش در فرمانداری و با تاکید فرماندار مصوب شد تا ادارات آب و برق، شبکه بهداشت، شورای شهر، شهرداری، مسئول دفتر نماینده، هلال احمر، آموزش و پرورش، سپاه و نیرو‌های نظامی و انتظامی در برگزاری مسابقات همکاری کنند.

مسابقات با حضور ۸ تیم از ۶ استان اصفهان ' همدان ' بوشهر ' یزد ' مرکزی و خوزستان از مورخ ۲۷ دی ماه الی ۳ اسفند به میزبانی خوزستان و در شهرستان لالی برگزار می‌شود.

برچسب ها: ورزش فوتسال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی